טלוויזיה

שינויים בלוח השידורים: אלה התוכניות שחוזרות למסך בכאן 11

כאן 11 מודיעים על חזרה הדרגתית ללוח השידורים הקבוע אחרי תקופה ארוכה של משדרי מלחמה מיוחדים. אלה התוכניות היומיות שחוזרות 
שירה יום טוב |  3
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
כאן 11 מחזיר ללוח השידורים תוכניות ששידוריהן נגדעו מתחילת מהלחמה בעקבות רצף שידורי החדשות והמשדרים המיוחדים שמילאו את שעות השידור מתחילת המלחמה. כעת עם שגרת המלחמה, וחזרה מלאה של רצועת הפריים טיים בכאן 11 בפרט ובערוצי הברודקאסט בכלל, גם רצועות הפרה טיים חוזרות לתוכניות הקבועות.
כעת מודיעים בכאן 11 על חזרתן של שתי תוכניות ללוח השידורים בהובלתן של ליאל קייזר ומאיה ראכלין, שחוזרות להגיש את תוכניותיהן בזמן הקבוע.
בתוך כך, התוכנית הכלכלית של כאן 11 "משחקי הכיס" אותה מגישה ראש תחום הכלכלה ליאל קייזר חוזרת למסך לאחר שנעדרה בעקבות לוח שידורי החירום במלחמה. התוכנית, שתשודר בימים א-ה בשעה 16:00 בכאן 11, תסקר את נושאי הכלכלה, תעשייה, שוק ההון והצרכנות בזוויות הקשורות למלחמה ולהשכלות הכלכליות על אזרחי ישראל ומשרתות ומשרתי המילואים. 
 
גם "מהדורת חמש" בהגשת מאיה ראכלין חוזרת גם היא לשעה המקורית שלה. התוכנית תשודר בימים א-ה בשעה 16:45 כתוכנית אקטואליה שמסקרת את כותרות היום ומביאה ריאיונות עם הדמויות שנמצאות במרכז החדשות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבעיה-יש להפטר מאיילה חסון מיד. (ל"ת)
    עמי 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 2.
    תגובה
    רואי 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משמח וחיכיתי שיחזרו לשיגרה
    סגור
  • 1.
    חבל שהם לא מחזירים בשעות הלילה תכניות שיח
    מילואימניק 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקום לשדר עם רשת ג שירים לא מוכרים וצעקניים בלילה שישדר תכניות בשידור חוזר כמו זכויות האזרח ,כלכלה מה קורה בחו"לועוד ועוד ולקנח בשירים העבריים הקלאסיים של פעם,ולא שירים רדודים ולא מוכרים,אנחנו כאן במילואים בשעות הלילה רוצים לשמוע שירים יפים של ארץ ישראל אלה שירים שנעים לשמוע
    סגור