טלוויזיה

טלטלה בחדשות 13: צבי יחזקאלי עוזב, כך הגיב המנכ"ל

חדשות 13 אישרו את עזיבתו של הפרשן לענייני ערבים אחרי עשרים שנה בחברת החדשות, אחרי ההודעה על גיוסו לערוץ החדש, "הסיקור שלו ייחסר לצופים"
שירה יום טוב |  2
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
בחדשות 13 אישרו לפני שעה קלה את הודעת הגיוס של ערוץ i24News החדש בעברית, לפיה, אחרי יותר מ-20 שנים, הפרשן לענייני ערבים, צביקה יחזקאלי, עוזב את חברת חדשות 13. 
מדובר בעזיבה דרמטית בחדשות 13, ברקע תוכנית הקיצוצים, הירידה ברייטינג והניסיונות להביא את הערוץ להתייצבות. נזכיר כי יחזקאלי, הצטרף ל"חדשות 10" בשנת 2002 כראש הדסק לענייני ערבים ומאז מהווה גורם מרכזי בשידורי חברת החדשות. יחזקאלי הוביל את סיקור העולם הערבי בחברת החדשות וייצר סרטים דוקומנטריים וסדרות. אנו מודים לו על 22 שנים של עשייה טלוויזיונית ועיתונאית. 
אור צלקובניק, מנכ״ל חדשות 13 התייחס לעזיבתו של יחזקאלי ואמר, "אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה עבור צופי חדשות 13. הסיקור שלו את העולם הערבי, הפרויקטים שהוביל ונוכחותו על המסך במהלך שנותיו - וביתר שאת בחודשי המלחמה, ייחסר לצופינו וגם לי אישית. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".
 
יחזקאלי עצמו התייחס גם הוא, "מודה מעומק הלב לחברי אור צלקובניק היקר - מנכ״ל החדשות, לאמיליאנו מנכ״ל הערוץ, ולכל החברים, הצופים והשותפים שלי במשפחת 13. מאחל לכולנו בע״ה שנזכה לבשורות טובות, ישועות וניצחון במלחמה. אוהב ומעריך"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסיקור שלו לא ייחסר לצופים כי לא נשאר צופים בערוץ הזה (ל"ת)
    ישראל 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מי רוצה לקבל מסרים של משיחיות בחדשות שלו?
    קראוס 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יסתדרו בלעדיו
    סגור