טלוויזיה

סתיו קצין חוטפת ברשת: "את מבינה שאת לא בנויה לגדל ילדים?"

כוכבת האח הגדול כבר לא מתרגשת מהודעות נאצה, הפעם קצין העלתה תגובה מתריסה נגדה באינסטגרם, כששמה של הכותבת מופיעה בכותרת ועקצה: "אהבת חינם?"

מערכת ice |  2
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
כוכבת האח הגדול, סתיו קצין, העלתה אמש (רביעי), תמונה שלה מיום כיף בבריכה כשהיא לבושה בבגד ים ורוד פוקסיה וכתבה: "פסח 2024". התמונות קיבלו מעל 6 אלף לייקים והתגובות לטובה ולרעה לא איחרו לבוא.
מישהי הגיבה: "צריך לקרוא לרווחה לעמותה לשלום הילד, את לא שפויה ולא מתאים לך לגדל ילדים". עוד המשיכה את התגובה הקשה: "ככה אמא נורמאלית לא אמורה להיראות. את מבינה שאת לא בנויה לגדל ילדים? אני הייתי מדווחת עליך לרווחה".
 
הברבי של המדינה, לא נשארה חייבת והעלתה לסטורי את התגובה עם שם הכותבת וכתבה: "אהבת חינם?". כאמור, קצין לא נתנה לזה לערער אותה והמשיכה להעלות סרטונים מיום כיף עם הילדים שלה, כשלקחה אותם להופעת ילדים של לירון רביבו.
בנוסף, קצין העלתה לסטורי שעון לאחור להשקת העסק שלה ולחשיפת השיר החדש בביצועה. השקת העסק והשיר החדש של סתיו קצין, צפוי לצאת ב-8 במאי במועדון ה'שלוותה' שבנמל תל אביב.
 

כזכור, עם תגובת הנאצה, שאר התגובות היו חיוביות ומעצימות, מעריצות הגיבו לקצין: "תזמיני רווחה ומה תגידי להם? אמא שלהם שמה בגד ים, זה שורף לי כי אני לא יכולה לשים בגד ים כזה? הצרות עין כלפי הבחורה, זה שהיא אמא לא אומר שאסור לה לשים בגד ים בקיני".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבלונדינית
    אזרח וותיק 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שריטה בראש לא ניתנת לתיקון
    סגור
  • 1.
    בעעעעעה ועוד פעם בעעעעעה.
    דרדסבא 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה ילדים אמורים לגדול מראש לחיים של אומללות וניוון מוחי ? יש זוגות הומואים שראויים להורות ועושים זאת מצוין. היצור הזה לא !!!
    סגור