טלוויזיה

כוכב פקין אקספרס מטיל פצצה: "אני בזוגיות עם מישהו מוכר בתעשייה"

עילי ומיטב הספרי הם ללא ספק מהכוכבים הגדולים בעונה הראשונה של פקין אקספרס. אחרי שחשף את הקשיים לצאת מהארון, הספרי חשף כי הוא נמצא בתחילתה של זוגיות עם מישהו מוכר מהתעשייה: "הוא עוד בארון אז ניתן לו את הזמן"
מערכת ice |  3
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
העונה הראשונה של "פקין אקספרס" ברשת 13 מספקת לנו לא מעט דרמות, הפתעות ורגעים בלתי נשכחים, כאשר גם בקרב המתמודדים של העונה ישנם לא מעט כוכבים גדולים שהתגלו על המסך שלנו.
שניים מהם הם ללא ספק התאומים עילי ומיטב הספרי, שמככבים בגדול וכבר הספיקו לקטוף קמפיינים חדשים ולקצור את הפירות עוד לפני שהעונה הסתיימה. בראיון שערכו השניים לרשת 13 הם נשאלו על מספר נושאים מסקרנים, כאשר הספרי הטיל פצצה של ממש אחרי שחשף כי הוא החל בזוגיות חדשה עם מישהו מוכר מהתעשייה שעדיין לא יצא מהארון.
תחילה, נשאלה מיטב כיצד עילי יתחיל עם גבר, וזו השיבה: "עילי בחיים לא יתחיל עם אף אחד כי הוא קצת חי בסרט שכולם צריכים להתחיל איתו". כאשר עילי מגיב: "ברור שהתחלתי עם גברים". 
בהמשך נשאל עילי אם יש מישהו על הכוונת, והטיל פצצה של ממש כשטען: "יש התחלה של משהו חדש, משהו בחיתולים שלו נקרא לזה, אבל הוא מהתעשייה כזה והוא מוכר, אבל הוא עוד בארון אז ניתן לו את הזמן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פתטי וחולה פרסום (ל"ת)
    חיים 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מיטב הכי מעצבנת בתכנית בכיינית (ל"ת)
    חיים 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    צפוי שזה עדן חסון!!!!
    אורחת 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחהההה
    סגור