טלוויזיה

גיא לרר בפרידה כואבת: "הלך לעולמו איש יקר"

מגיש הצינור גיא לרר כתב בטוויטר שלו הספד קצר לקמיל פוקס: "קמיל פוקס האהוב הלך לעולמו. איש יקר, חם ומדויק. נתגעגע מאוד". עיתונאים נוספים שיתפו את דבריו של לרר וכתבו: "יהי זכרו ברוך"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
גיא לרר נפרד בכאב. אבל גדול נפל על חברת חדשות 13. הסטטיסטיקאי פרופ' קמיל פוקס בן ה-78, סוקר חדשות 13, שליווה את הערוץ ב-20 השנים האחרונות הלך הערב [רביעי] לעולמו והותיר את החברים והמכרים בהלם.
מגיש הצינור גיא לרר כתב בטוויטר שלו הספד קצר לפוקס: "קמיל פוקס האהוב הלך לעולמו. איש יקר, חם ומדויק. נתגעגע מאוד". עיתונאים נוספים שיתפו את דבריו של לרר וכתבו: "יהי זכרו ברוך"
קמיל פוקס היה חלק ממשפחת חדשות 13 ועבד עם הכתבים והפרשנים הפוליטיים לדורותיהם. פוקס ניהל ביד רמה 9 מדגמי בחירות, ביצע מאות סקרים ששודרו במהדורות והיווה חלק אינטגרלי מאירועים היסטוריים שונים. "נוכחותו תחסר לנו מאוד", מסרו.

מנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק: "קמיל פוקס החזיק ידו על דופק מערכות הבחירות בישראל לדורותיהן, בהקפדה, במקצועיות ובאמינות מהמעלה הראשונה. בלכתו קמיל מותיר אחריו חלל גדול, מקצועי ואנושי. בשם כל עובדי חברת החדשות אני שולח תנחומים והשתתפות עמוקה בצער המשפחה".
סמנכ"ל הפקה בחדשות 13 אמנון ברקאי: "חדשות 13 משתתפת בצער משפחת פוקס היקרה, קמיל היה לצידנו בשעות ארוכות וגם קשות, גם כשמצב בריאותו הדרדר, והעניק לנו כבוד רב בעבודתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה