טלוויזיה

לא מתיחה: דנה רון קיבלה התקף חרדה באמצע שידור

כוכבת הריאליטי והמגישה דנה רון התארחה בפאנל של קובי מחט ברשת 13, בו בדיוק דיברה המנטורית אילנה ברנד על החשיבות שבאנושיות בתקופה זו. באמצע המונולוג, דנה הודיעה כי היא מקבלת התקף חרדה וכי היא שוקעת: "תראו את הידיים שלי"

מערכת ice |  2
דנה רון (צילום מסך רשת 13)
באמצע שידור בתוכנית הדו''ח היומי של קובי מחט היום (שני), בו לקחה חלק כוכבת הריאליטי דנה רון, טילטיל והמנטורית ומאמנת הביצועים של רשת 13, אילנה ברנד, קיבלה רון התקף חרדה.
בקטע המדובר רואים את ברנד מסבירה את החשיבות בלהיות אנושיים בתקופה זו ועשיית הטוב: "תתנו חיוך כמחווה, כן? זה מה שיציל אותנו. כי אם אנחנו לא זוכרים איך זה להיות בני אדם אחד לשני, במלוא העוצמה, דנה אל תהיי עצובה".
דנה ענתה להתייחסות של ברנד: "אני קצת עוברת התקף חרדה עכשיו". אילנה ענתה לה: "ראיתי שאת צוללת, אני זוכרת את זה מפעם שעברה". דנה השיבה: "זה קרה לי פעם שנייה היום".
אילנה ניסתה להרגיע את רון: "טילטיל ייתן לך חיבוק". המנחה קובי מחט גם התייחס לסיטואציה בשידור: "היא עוברת התקף חרדה, אני רוצה רגע לשאול אותך, זה קרה כבר כמה פעמים, לפעמים לפני השידור. מה מרגישים בעצם בגוף כשיש התקף חרדה?".
 
(קרדיט: רשת 13) 
דנה הגיבה: "תראו את הידיים שלי", טילטיל שם לב ונתן לדנה להחזיק לו את היד. עוד המשיכה רון: "שקיעה, דופק מהיר". ברנד המשיכה: "היא נופלת לתוך עצמה, היא לא מחזיקה אותה. את יושבת ליד הבן אדם הכי מתוק והכי חם וטוב הלב ביותר כאן שקוראים לו טילטיל, את רואה שהוא כבר נתן לך יד. אני רק אסיים, אם לא נזכור שאנחנו בני אדם, נעלם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דנה רון
    אורית 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה העיפו אותה מהתכנית של קובי מחט.אני לא יכולה לצפות במכשפה הזו.היא מפחידה ודוחה.
    סגור
  • 1.
    עוד סיבה טובה לצפות ברשת
    אחד שיודע 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה טוב לראות אנשים נבהלים, מבדר ומשעשע והכי חשוב הרייטינג טוב
    סגור