טלוויזיה

אודי כגן בווידוי על הפוסט טראומה: "סבל ושנים של חושך"

הקומיקאי והשחקן האהוב אודי כגן חושף פרטים חדשים על הפוסט טראומה שלו מתוקפת הצבא בפודקאסט של בן בן ברוך: "אנחנו מפחדים מכאב. אני לא רוצה לסבול"

מערכת ice | 
אודי כגן (צילום באדיבות ערוץ 10)
הסטנדאפיסט והשחקן המוכר אודי כגן, שיתף היום (חמישי), בפודקאסט של בן בן ברוך על ההתמודדות שלו עם הפוסט טראומה שלו מהצבא: "הלכתי, נלחמתי, עשיתי, לא מתחרט על כלום, על כלום".
כגן, בן ה-42, המוכר לנו מ"ארץ נהדרת" ומהסדרה המצליחה "משיח", המשיך לשתף את ברוך במורכבות: "אם אתה נותן לי גלולה אדומה וגלולה כחולה, אחת מהן מוחקת את כל מה שקרה לי, בחיים לא הייתי בוחר בה, בחיים שלי". ברוך המשיך אותו: "אבל אתה מספר לי פה על המון סבל", כגן ענה לו: "סבל בל יתואר ושנים של חושך, אבל סיימתי".
"אין לסיים כן?", המשיך כגן כשהוא מתייחס בזאת להתמודדות הנפשית עם הפוסט טראומה, והמשיך: "אבל תראה אותי, אני שותה איתך וודקה. אני לא טוען שבכוח, תביא לי טראומה, כן? למה זה צריך להיות כל כך חלק? כי אנחנו מפחדים מכאב".
עוד המשיך הקומיקאי: "אוי ואבוי רק שלא יקרה לי משהו או למישהו מהיקרים לי. כי אם זאת תהיה אימא שלי או חבר שלי, אני אסבול. אני לא רוצה לסבול. אני רוצה נסיעה חלקה, עד הסוף ואז איזה מן מוות כזה מזקנה בגיל 80, לילה טוב. אבל, יש בדרך הכול, הכול יגיע אלינו, תמיד. הכול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה