רייטינג

רייטינג: מי ניצח בפריים טיים, "עובדה" או "החיים עצמם"?

ראש בראש צמוד בפריים עם התוכנית הקומית החדשה של רשת שמשיגה נתונים נאים מול עובדה בקשת. במהדורות, החדשות 12 עדיין שמרה על ההובלה וברצועת הבוקר מסתמנת הכרעה
עינת שחק |  6
קובי וליטל החיים עצמם (צילום מסך רשת 13)
אחרי שבשבוע שעבר הפרק הראשון התוכנית החדשה של ליטל שוורץ וקובי מימון הפסיד לעובדה בקשת, אתמול (ג') בפריים טיים היה קרב צמוד בין הערוצים: עובדה בקשת הובילה בקרב משקי בית יהודיים עם 19.3% (516K) לעומת החיים עצמם ברשת שהובילה באלפי צופים, עם 552 אלף צופים ו-17.1% צפייה. בכאן 11, עד כאן 2020 הסתפקה ב- 2.5% (70K).
בלייט נייט: רשת מנצחת 
בשעות המאוחרות רשת הובילה את הרצועה עם הצינור שעשתה 12.9% לעומת גיא פינס שאחרי ערב קודם חזק מאוד, הסתפק ב-11.9%. בהמשך, חי בלילה בקשת עשתה 10.5% מול היום שהיה ברשת עם 8.4%, חדשות הלילה בקשת רשמו 10%, קשת לייב עם רד בנד, נינט ומארינה מקסימיליאן בלומין עשו 6.6% ואילו מאסט ברשת ניפקה 3.2%. 
במהדורות החדשות: מתחילים לחזור לשגרה?
במהדורות המרכזיות נרשמו נתונים מתונים יותר מאלה שהורגלנו אליהם בתקופה האחרונה. החדשות 12 עדיין בראש הטבלה ועם הנתון היומי הגבוה ביותר עשו 23.9% (661K), וחדשות 13 ניפקו 12.9% (382K). התחזקות נרשמה דווקא בחדשות הערב בכאן 11 עם 5.5% (186K). 
בפרה פריים: קשת מובילה כרגיל
במהדורות שלפני החדשות קשת שמרה על השליטה ברצועה: חמש עם רפי רשף עשתה 14.8%, שש עם עודד בן עמי ניפקה 15.9%, משדר חדשות מיוחד עם קרן מרציאנו כבר הניב 18.4%, ומהדורה מוקדמת שוב עם מספרים של פריים - 20.8%. 
מנגד ברשת המהדורות הניבו נתונים דומים זה לזה: מהדורת חמש ניפקה 7%, שש עם עשתה 6.8% והמהדורה המוקדמת בהגשת אודי סגל ניפקה 7.9%. 
ברצועת הבוקר: קשת שומרת על הפער
בדומה לימים האחרונים, חדשות הבוקר עם נסלי ברדה בקשת 12 מנצחת את ערוץ 13 עם עלייה בהיקף הצפייה ועושה נתונים של 6.7%. העולם הבוקר ברשת נהנית מעלייה אף היא אך מסתפקת ב- 4.8%. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התאגיד כערוץ טלויזיה
    לירון 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מיותר. העולם שכולם עברו לדיגיטל וגם כאן נמצאים שם מימי ראשית דרכם, אז שיתמקדו בכך וישדרו דרך הרשת את כל התכניות האלה שאף אחד לא צופה בהן ממילא. עד כאן! 2 ערוצי טלייזיה משדרים קרובים קרובים סדרה של 30 פרקים מלפני 40 שנה בו זמנית. די לביזיון. בנו אולפנים במליונים בירושלים. מאיפה? למה? לאיזה צורך? די לשחיתות. גם כאן חינוכית זה ערוץ שרק הילדים שהשתתפו בתוכניות צופים בהן. זה ביזיון שזה מקבל מיליארד שקלים בשנה. יש פה אנשים רעבים.
    סגור
  • תגובה
    אני 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשנה האחרונה כאן 11 השתדרגו פלאים. יש להם תוכניות מעולות, דרך אגב גם באקטואליה. יש שם המון תוכניות שאם רק היו בקשת או ברשת היו זוכות לרייטינג גבוה מאוד. צריך רק להשתחרר מהרבעון הישן שזה ''הערוץ הראשון המשעמם'', לצעירים זה לא פשוט, ואני ההוכחה לכך. הצלחתי לעשות זאת אחרי שהייתי ללא כבלים כמה חודשים, וגיליתי עולם חדש. צפיתי קצת גם החינוכית, מודה שבטח ילדים קצת יותר חנונים צופים בהם, יש שם תוכניות מדע מרתקות. זה בסדר שהמדינה תשקיע בתושבים שלה גם הבידור שעל פניו לא נחשב חיוני, כדי לשובב את נפשם של התושבים שמשלמים לה מיסים ולא תמיד נשאר להם כסף לכבלים, אני כבר לא מדברת על ההצעה להעביר את הכל לרשת. יש את הכל גם ברשת, אבל בוא לא נהיה כמו הארצות שיש בהן רק רפואה פרטית ולא ציבורית, אלא נדאג גם לתושבים שצריכים את התאגיד. תאמין לי שגם אם יבטלו את התאגיד, הכסף הזה לא יגיע אליך, בתוך ההוצאות הציבוריות זה טיפה בים. המדינה שלנו צריכה להיות גאה על תשומת הלב שהיא נותנת לתושבים מיעוטים היכולת שבה, וגם קשישים שלא מחוברים לרשת, ויש הרבה כאלה.
    סגור
  • 2.
    עובדה עם אילנה דיין
    יניב 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תכנית רעילה עם אשה רעילה
    סגור
  • תגובה
    ישראלי 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העונה הזאת היתה לאילנה דיין תוכנית אחת טובה, זו היתה התוכנית הראשונה על כת לב טהור, כל שאר התוכניות, כאילו היא ממש חיפשה נושא מעניין לתוכנית ולא מצאה. ההבדל בין רמת התוכנית הראשונה לשאר התוכניות ממש תמוה.
    סגור
  • 1.
    רשת קלטו סוף סוף
    מבין 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטנד אפ עובד! חבל שהם נזכרו עכשיו כשאי אפשר לעשות הופעות מול קהל חי קשת כבר 5 שנים עושה להם את זה מול הפנים עם אדיר מילר וסוף סוף האסימון ירד
    סגור
  • תגובה
    היי 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה רק עם אדיר מילר? ומה עם ארץ נהדרת מועדון לילה? ברור דרשת לקחה יותר את הנישה הומוריסטית, לרשת לקחה יותר את מידת הריאלטי עם הישרדות והאח הגדול. וטוב שיש לנו את שתיהן. דרך אגב זה די ברור דרשת התחילה להפנים את מה שקריימר טען כבר מזמן - שהומור הוא התרופה הכי טובה. רק חבל שהתחילו גבוה ים רמי ורד ושאר מופעי הסטנד אם, והתדרדרו ברמה התוכניות הכרוכות של רועי לוי והסטנדאפיסטיות, עדיף להם לשדר מופעים מוכנים כבר. ודרך אגב הסטנד אם של אדיר מילר על הקורונה היה מאולץ ולא מצחיק בכלל, היו משדרים הופעה ישנה שלו היה עדיף.
    סגור