תיירות

דרמה בנתב"ג: חברת התעופה ביטלה את כל הטיסות לישראל ברגע האחרון

חברת התעופה אייר סיישל החליטה לבטל את הטיסות הישירות לישראל ברגע האחרון, זאת למרות שישראלים רבים אמורים היו לעלות על הטיסה הישירה הראשונה שלה מישראל לסיישל מאז פרוץ המלחמה בשעות הקרובות
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
רק לפני כשלושה שבועות, חברת התעופה אייר סיישל הודיעה כי היא מחזירה את הטיסות שלה לישראל אחרי שהפסיקה לטוס לנתב"ג מפרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 באוקטובר, והטיסה הישירה הראשונה אמורה הייתה לצאת לדרכה היום (שלישי, ה-6 בפברואר).
אלא שהיום פורסם לראשונה ב"ישראל היום" כי רגע לפני ההמראה שלה לישראל, חברת התעופה אייר סיישל הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות שתוכננו לפחות עד אמצע חודש מרץ. על פי הדיווח, מקורבים לחברת התעופה טענו כי ההחלטה מגיעה על רקע ההחלטה של נשיא המדינה ואבל ראמקלאוואן.
למעשה, כבר הלילה ישראלים רבים אמורים היו לעלות על טיסה מישראל לסיישל באמצעות חברת התעופה הזו, אך הם לא יטוסו עמה, ובמקום כל יטוסו דרך אתיופיה עם אתיופיאן איירליינס, יעצרו באדיס אבבה וימשיכו משם לסיישל, למרות שבמקור הטיסה שלהם אמורה הייתה להיות ישירה.
בחברת התעופה אייר סיישל בחרו שלא להגיב לפרסום של "ישראל היום", ובנושף לכך לא ציינו תאריך מדויק של החזרת הטיסות הישירות מישראלי ואליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה