תיירות

בשורת ענק לטסים מישראל: הטיסות הישירות מנתב"ג ליעד האהוב חוזרות

חברת אייר סיישל הודיעה כי היא מחזירה את הטיסות הישירות מנתב"ג ובחזרה, כאשר לרגל ההשקה המחודשת של הקו, היא מציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד
מערכת ice |  1
קלאב מד סיישל (צילום קלאב מד)
אחרי שחברות תעופה רבות החליטו לבטל את טיסותיהן מישראל ואליה, בשבועות האחרונים עוד ועוד חברות מודיעות כי הן מחזירות את פעילותן לנתב"ג, ואחרי אייר פראנס, לופטהנזה, סוויס, אגיאן, אתיופיאן איירליינס' TUS הקפריסאית ועוד, גם חברת אייר סיישל הודיעה היום (שני) כי היא מחזירה את הטיסות הישירות מנתב"ג. כך על פי דיווח ב"וואלה".
מדובר למעשה בטיסה שבועית אחת, שתצא בימי שלישי ותנחת בבירה מאהה, שהיא למעשה האי המרכזי והגדול ביותר באיי סיישל. הטיסה הראשונה שתצא מנתב"ג תבצע ביום שלישי 6 בפברואר בשעה 23:25, כאשר הגעה לסיישל הינה בשעה 07:45 (ב-7 בפברואר). הטיסה החוזרת תתבצע ב-13 בפברואר בשעה 17:30. הגעה לשדה התעופה בן גוריון בשעה 21:50. משך הטיסה מישראל לסיישל הינו 6:20 שעות.
על פי הדיווח, לרגל חידוש קו הטיסות הישירות מישראל לאיי סיישל ובחזרה, הודיעה החברה על מחירים מיוחדים של החל מ-655 דולרים לטיסה במחלקת תיירות (כולל מזוודה עד 30 ק"ג). כרטיסי מחלקת עסקים מתחילים מ-1,591 דולרים (כוללים מזוודה עד 40 ק"ג).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להטיס את החיילים
    נאוה בלוך 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם גימיק גם מגיע להם הוצאה מוכרת כי זה יחסוך טיפול נפשי להלומי קרב.
    סגור