תיירות

ענקית התעופה בבשורה נפלאה לטסים מישראל: הטיסות לנתב"ג חוזרות

חברות התעופה הגדולות ממשיכות להודיע על חזרה לפעילות בישראל, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל", כאשר גם חברת ריינאייר, אחת החברות הפופולרית והאהובות על הישראלים, חוזרת לנתב"ג החל מה-1 בפברואר. לאיזה יעדים תחזור לטוס?
מערכת ice |  1
ריינאייר (צילום פייסבוק)
חברת התעופה האירית ריינאייר, אחת מחברות התעופה הפופולריות והאהובות ביותר על הישראלים, ביטלה מאות טיסות בישראל מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל", והיום (חמישי) היא הוציאה הודעה נפלאה לטסים מישראל, אחרי שהודיעה כי היא מחזירה רשמית את פעילותה לנתב"ג החל מה-1 בפברואר.
למרות זאת, החברה הודיעה אמש כי היא מבטלת טיסות רבות מישראל ואליה עד חודש מרץ, והקווים הפופולריים לברלין, רומא, ורשה ועוד מספר יעדים לא יחזרו לפחות עד תחילת חודש מרץ. הקווים שכן יחזרו לתנועה מלאה בשלב זה הם מילאנו, וינה, מארסיי, באדן באדן וממינגן, כאשר על פי הערכות, ככל שיעבור הזמן החברה תודיע על עוד ועוד קווי טיסות שחוזרים לפעילות.
כזכור, עוד ענקית תעופה שפופולרית במיוחד בישראל, חברת התעופה וויז אייר, הודיעה גם היא אתמול באופן רשמי על חזרתה למסלול בנתב"ג כבר החל ממרץ הקרוב. החברה תטוס ל-6 יעדים ותפעיל לכל יעד 3 טיסות שבועיות. בין היעדים: לונדון, רומא, קרקוב, בודפשט, בוקרשט וסופיה. 
חברות התעופה הזרות שפועלות נכון להיום בישראל הן: אתיופיאן איירליינס, פליי דובאי, אתיחאד, רד ווינגס, אזימוט, אוזבקיסטן איירווייז, היי סקיי והיינאן,  ועוד. במקביל, אל על, ישראייר וארקיע פועלות ופעלו לכל אורך המלחמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לטוס איתם
    אזרח מודאג 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור להתפטות ולטוס עם ראיין אייר. זו החברה הגרועה בעולם וטייסיה אנטישמים ותומכי פלסטינים ידועים. הם מתעללים בלקוחות ישאלים. חברה קיקיונית לחלוטין. שמסתכן בטיסה תמורת 20 יורו שלא יתלונן על השירות והיחס
    סגור