תיירות

אייר אירופה בבשורה קשה לישראלים: זה מה שיקרה החל מה-22.2

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, הייתה הראשונה להכריז על חזרתה לפעילות בישראל, כשהציגה תוכנית שכללה חזרה הדרגתית בהתחשב בהשפעת המלחמה על ענף התעופה. מאז אותה ההכרזה היא הספיקה לדחות התאריך מספר פעמים וכעת נראה כי הגיעה דחייה נוספת
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, הייתה הראשונה אשר הכריזה על חזרתה לישראל, אך לאחר שהודיעה על חזרתה להפעיל את קו מדריד תל אביב החברה דוחה בשלישית את חזרתה לישראל.
הדבר נודע לראשונה אתמול, (שישי) כאשר ללא כל הודעה מוקדמת, החברה התחילה לבטל טיסות גם במהלך חודש פברואר. מבדיקה באתר החברה עולה כי נכון לעכשיו, בוטלו כל הטיסות של החברה מתל אביב עד לתאריך ה-22 בפברואר.
כזכור, על פי התכניות המקורית, החברה הייתה צפויה לחזור לפעול בישראל בצורה הדרגתית כשתחילה היא תפעיל 3 טיסות שבועיות ולאחר מכן, תרחיב את פעילותה לאורך השנה על פי תכנית קבועה מראש, עד לכדי טיסה יומית החל מחודש יולי.
בהתאם חשוב לזכור כי גם חברת תעופה זרה שהודיעה כי תחזור להפעיל טיסות לישראל, ואפילו חברות תעופה שחזרו בפועל, יכולות לשנות את התוכניות שלהן בהתאם להערכת המצב והתפתחות האירועים בשטח. על כן, גם בעת הזו קיים סיכון מסוים בהזמנת כרטיסי טיסה עם חברות זרות שיש לקחת בחשבון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה