תיירות

אל על חוטפת מכה קשה: התחזית הרעה של החברה ל-2024

אל על, חברת התעופה הגדולה בישראל, הודיעה כי בעקבות המלחמה ישנה ירידה חדה בצבר ההזמנות העתידיות והביקושים, כמו גם ביטולים ושינויים בקווים רבים. לפיכך, מלבד הרבעון הרביעי של 2023, החברה צופה שהמלחמה תשפיע על תוצאותיה הכספיות גם ברבעון הראשון של השנה הבאה
מערכת ice |  3
אל-על (צילום דוברות אל-על)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (שישי) ליומה ה-35 של לחימה קשה, הכלכלה הישראלית ברובה חוטפת מכות לא קלות, ביניהם כמובן חברות התעופה והתיירות.
מי שקיבלה מכה בכנף במהלך המלחמה הזו היא חברת התעופה הגדולה בישראל, אל על, שכבר התריעה כי המלחמה הקשה בישראל תשפיע על הדוחות הכספיים שלה גם ברבעון הראשון של שנת 2024, ולא רק ברבעון הרביעי של 2023 כפי שדיווחה תחילה. כך על פי דיווח ב"דה מרקר".
הירידה הצפויה בהכנסות החברה נובעת מהעובדה שלחברה יש ירידה חדה בצבר ההזמנות העתידיות ובביקושים, שכן ישראלים ממש לא יכולים לתכנן או לחשוב על לתכנן חופשה בתקופה הקשה הזו.
בעקבות הירידה בביקוש, אל על מבצעת התאמות כאלה ואחרות בלוח הטיסות בנתיבים הפעילים. כחלק מהשינויים החברה משנה מסלולי טיסה, זאת בהנחיית גורמי הביטחון והסכנות הפוטנציאליות בתקופה זו.
בנוסף על כך, אל על הודיעה כי היא משעה את הטיסות לחלק מהיעדים אליה היא טסה בדרך כלל, וכי ישנם יעדים עונתיים אליהם היא טיסה בדרך כלל חלק מהשנה, וכעת היא מבטלת את טיסותיה ליעדים אלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    0 הנהלה,0 קשרי משקיעים (ל"ת)
    אלעד 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלעל יותר מבטלת ומשנה, מאשר הנוסעים
    גדעון 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלעל מבטלת ומשנה כל הזמן טיסות, הרבה יותר מאשר נוסעים אשר מבטלים לה. למה? כי זה משתלם לה. ולא נישכח, כי כמה חודשים לפני המלחמה, אלעל קיבלה מענק ממשלתי של עשרות מיליוני דולר. לאן הלך הכסף? לכיסים פרטיים.
    סגור
  • 1.
    7000 דולר במחלקת עסקים לארה"ב, אז ברור שלא אטוס אתכם (ל"ת)
    מפקיעים מחירים 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור