תיירות

האם נתניהו יבטל חופשה? המארב של מארגני המחאה נחשף

המפגינים נגד הרפורמה רוצים להרוס לרה"מ נתניהו ורעייתו את החופשה ונשקלת האפשרות שנתניהו ישנה יעד. בינתיים הפרסום מתפשט כמו בשד קוצים ובנווה אטיב נערכים לאירוע המוני
דוד זולדן |  5
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, יונתן זינדל, תומר נויברג)
מארגני המחאה נגד הרפורמה איתרו את מקום הנופש בו יבלו רה"מ נתניהו ורעייתו שרה והחליטו להרוס להם את החופשה תחת הכותרת: "ביבי ושרה באים לחופשה בנווה אטיב. 
מה? ניתן להם להיות לבד?"
בהמשך ההודעה המעוצבת כמו הזמנה למסיבה נכתב כי: "עכשיו חופש. ואצלנו בצפון נעים. כל מי שחשובה לו הדמוקרטיה מוזמנים למחנה האוהלים בנווה אטיב שייפתח ביום שני אחה"צ 🇮🇱🇮🇱🙂🙂🇮🇱🇮🇱 קמפינג חינם במקום הכי יפה בארץ. לא היינו מתחייבים שיהיה המקום הכי שקט 🙂".
האם המחאה תגייס מפגינים ותצליח להרוס לרה"מ נתניהו ורעייתו את החופשה? האם נתניהו יחליף אתר נופש בעקבות המהלך של מפגיני השמאל? נעדכן בהתפתחויות.
ובינתיים עשרות אלפי בני אדם הפגינו אמש (שבת) ברחוב קפלן בתל אביב ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה. זאת על רקע פיגוע הירי שהתרחש ברחוב מונטיפיורי בתל אביב.
"מאבק וכל ארגוני המחאה מתפללים לשלום הנפגע בפיגוע בתל אביב ומחזקים את כוחות הביטחון וההצלה הפועלים בשטח", מסרו מובילי המחאה לאחר הפיגוע, "ההפגנה בכיכר הדמוקרטיה בתל אביב תתקיים כמתוכנן, מובילי ארגון כוח קפלן מצויים בקשר רציף עם המשטרה ויבצעו את כל ההתאמות הנדרשות".
"רבבות אזרחי ישראל שייצאו להשתתף הערב באירועי המחאה ברחבי הארץ מתפללים לשלום הנפגע בפיגוע בתל אביב ומחזקים את כוחות הביטחון וההצלה הפועלים במקום", נמסר הערב ממטה המאבק, "בכל ההפגנות יבוצעו ההתאמות הנדרשות וכל מובילי אירועי המחאה מצויים בקשר רציף עם המשטרה. גם ברגעים קשים וכואבים, חובתנו להמשיך ולהיאבק על הדמוקרטיה הישראלית. ההפיכה המשטרית פוגעת בביטחון המדינה ובחוסנה של החברה הישראלית".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביבי בחופש
    אורן 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורסמה תמונה של הזוג במסעדה עם חברים והלובטר ממתין להאכל איך מסתדרים החרדים כאשר השותף שלהם אוכל לא כשר ??
    סגור
  • 3.
    ביבי
    אוכן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשה טובה וצא לחופשה מהעם הזה מספיק עם הנזק שגרמת
    סגור
  • 2.
    זה במקום ארה"ב. קחי כביסה (ל"ת)
    רחמים 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    נתניהו חזק כמו פיל
    בני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלום לא שובר את האיש
    סגור
  • חזק כמו פיל ?
    אורי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לידיעה פילים חיות מקסימות אבל ממש לא חזקות
    סגור