תיירות

נתב"ג קורס תחת העומס? זו הדרך היחידה שתעלו בזמן לטיסה

כמעט 100 אלף ישראלים עוברים היום בשדה התעופה, ההמלצה היא להגיע 3 וחצי שעות לפני הטיסה שלכם, להשתמש בעמדות האוטומטיות להדפסת ברקוד למזוודה, אם אתם טסים עם טרולי בלבד אז לעבור במגזר W וגם לא להגיע עם הרכב
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מתכננים להגיע לנתב"ג כי יש לכם טיסה היום (חמישי) לחופשה או לנסיעת עסקים? יכול להיות שתצטרכו לחשב את הזמנים שלכם שוב, היום עברו ויעברו בנתב״יג כ-90 אלף נוסעים, המספרים מתחילים לעלות כשהקיץ מגיע לנקודת רתיחה.
על פי שמעון יעיש מ'ישראל היום', הימים הכי עמוסים בקיץ הקרוב בנתב״ג הם: 3.8, 7.8, 8.8, 10.8. בכל אחד מהימים האלה צפויים לעבור בנתב״ג יותר מ-100 אלף נוסעים בסך הכל וליצור עומסי ענק.

ההמלצה היא להגיע 3 וחצי שעות לפני הטיסה שלכם, להשתמש בעמדות האוטומטיות להדפסת ברקוד למזוודה, אם אתם טסים עם טרולי בלבד אז לעבור במגזר W (עם צ'ק אין מראש) ואם אתם טסים כמשפחה, תנסו להיעזר בסיירת המשפחות שיכולה לסייע לכם לקצר את התור. לצד זאת כבר אמש הומלץ שלא להגיע ברכב, על ידי רשות שדות התעופה, שכן אין כמעט מקום בחניונים.
היעדים שיש אליהם הכי הרבה טיסות היום הם יוון עם 38 המראות, טורקיה עם 37 המראות, קפריסין 18 המראות, ארהייב עם 16 המראות, גרמניה חמישית עם 14 המראות בסך הכל ולאחר מכן בסדר יורד איטליה, אנגליה ואיחוד האמירויות, גיאורגיה, ספרד וצרפת, רומניה ובולגריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה