תיירות

לא רק מזוודות: חברת התעופה הזאת תשקול אתכם לפני הטיסה

רשות התעופה האזרחית של ניו זילנד דורשת שחברת התעופה הלאומית שלה תשקול נוסעים היוצאים בטיסות בינלאומיות מנמל התעופה של אוקלנד עד ה-2 ביולי
מערכת ice |  1
נחיתה (צילום shutterstock)
רשות התעופה האזרחית של ניו זילנד דורשת שחברת התעופה הלאומית שלה תשקול נוסעים היוצאים בטיסות בינלאומיות מנמל התעופה של אוקלנד עד ה-2 ביולי.
התוכנית, אותה מכנה אייר ניו זילנד "סקר משקל נוסעים", היא דרך לאסוף נתונים על עומס המשקל והתפלגות הנוסעים במטוסים, אמרה חברת התעופה.

"אנחנו שוקלים את כל מה שעובר על המטוס - מהמזוודות ועד הארוחות על הסיפון והמטען בתא המטען", אמר אלסטייר ג'יימס, מומחה לשיפור בקרת העומס של חברת התעופה בהצהרה. "עבור לקוחות, צוות ותיקים בתא הנוסעים, אנו משתמשים במשקלים ממוצעים, שאנו מקבלים מביצוע הסקר הזה."
ובכל זאת, משקל הוא דבר אישי שלא כולם רוצים לחשוף. על מנת להגן על פרטיותם של אנשים, חברת התעופה טוענת שהיא הפכה את הנתונים לאנונימיים.
הנוסעים יתבקשו לעמוד על משקל דיגיטלי בעת צ'ק-אין לטיסה. לאחר מכן, המידע על משקלם נשלח לסקר אך לא יהיה ניתן לצפייה. נוסעים גם יניחו את המטען שלהם על משקל נפרד.
"אנחנו יודעים שלדרוך על המשקל יכול להיות מרתיע. אנחנו רוצים להרגיע את הלקוחות שלנו שאין תצוגה גלויה בשום מקום. אף אחד לא יכול לראות את המשקל שלך, אפילו לא אנחנו", אמר ג'יימס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חדירה לפרטיות הפרט (ל"ת)
    אורח 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור