תיירות

מבצע חידוש הדרכונים יוצא לדרך: זה מה שיקרה ממחר

ארבע הלשכות להנפקת דרכונים יחלו את פעילותו ממחר ועד ל-15.6.23. תחילת הפעילות של המרכז לדרכונים בבני ברק היא 15.5.23 (ללא תאריך סיום בשלב זה). כל הפרטים בפנים

מערכת ice |  1
דרכון (צילום shutterstock)
משבר הדרכונים עומד להסתיים? ארבע לשכות האוכלוסין הגדולות בארץ - ירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע, יתמקדו בהנפקת דרכונים החל ממחר (ראשון) ה-14.5.2023 כאשר בשלב הראשוני מדובר בפיילוט שבמסגרתו תתאפשר כניסה ללשכות גם ללא תור עבור הנפקת דרכונים. כעת מבצע 'מרוץ לדרכון' נפתח.
המרכז להנפקת דרכונים בבני ברק: מבצע קדש, בני ברק. בוויז יש לרשום: חניית רמי לוי, בני ברק.  תחילת הפעילות של ארבע הלשכות היא 14.5.23 ועד ל-15.6.23. תחילת הפעילות של המרכז לדרכונים בבני ברק היא 15.5.23 (ללא תאריך סיום בשלב זה). 
 שעות קבלת קהל: ארבע הלשכות: 7:30-21:00, פתיחת הדלתות בשעה 7:30 בבוקר וסגירת דלתות בשעה 21:00. שימו לב, הלשכות ימשיכו לקבל את הקהל שנמצא בתוך הלשכה עם סגירת הדלתות. המרכז בבני ברק: 08:00-22:00. בארבע הלשכות אין צורך בזימון תור. המרכז להנפקת דרכונים בבני ברק - הגעה על ידי זימון תור בלבד. צפוי עומס בלשכות ואנו מבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות רבה. אנו מעוניינים לתת שירות ומענה לכולם ולשם כך, תיתכן המתנה לא קצרה במקום. 
עוד הוסבר: לקבלת שירות תתבקשו להביא: תעודת זהות ודרכון קודם (אם ישנו), נוכחות של מבקשי הדרכון - חובה, ניתן להנפיק גם דרכון ראשון במסלול זה, יש לשלם מראש באתר האינטרנט: https://go.gov.il/passpay, קבעתם בלשכות הללו בדיוק במועד הזה? אל דאגה, תקבלו שירות כפי שנקבע. קבעתם תור לחודשים הקרובים ובכל זאת תרצו להגיע לקבל שירות באחת הלשכות הללו? אתם כמובן מוזמנים! אך נשמח אם תבטלו את התור שקבעתם ותאפשרו ללקוחות אחרים לקבוע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתפלאו גם בלילה יגיעו נסו ותיראו
    תחכימוני 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיקר צעירים וצעירות בלי ילדים
    סגור