תיירות

נתב"ג בכאוס מטורף: לא יהיו טיסות בכלל מישראל?

 שלושה מטוסים בקשו לחזור ריקים למדינות האם, יש כמה מטוסים שלא יצאו לישראל, חברות תעופה במדינות שונות בעולם מבטלות טיסות לישראל, 24 המראות מנתב"ג מעוכבות
מערכת ice |  7
טיסות מבוטלות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דרמה ענקית בנתב"ג: יושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה בישראל, פנחס עידן, הודיע הבוקר (שני) כי בעקבות הפגנות הענק והמחאות בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית, כל ההמראות מישראל מבוטלות עד להודעה חדשה.
בינתיים, בחדשות 12 עודכן כי שלושה מטוסים בקשו לחזור ריקים למדינות האם, יש כמה מטוסים שלא יצאו לישראל, חברות תעופה במדינות שונות בעולם מבטלות טיסות לישראל, 24 המראות מנתב"ג מעוכבות, מי שהחליטה בינתיים לקחת החלטה דרמטית היא ארקיע.

חברת התעופה הודיעה כי היא תמשיך את הטיסות שלה בישראל באופן רגיל ושוטף בין שדה התעופה רמון ליד אילת ונתב"ג, זאת חרף השביתה במשק. היא מצטרפת בין היתר לעוד חברות שלא עצרו את הפעילות כמו רמי לוי שיווק השקמה.
יו"ר ועד עובדי נתב"ג מסר הודעה שהגיעה לאחר שארנון בן דוד, יושב ראש ההסתדרות, החליט היום במסיבת עיתונאים דרמטית במיוחד יחד עם בכירי המשק ומנהלי הבנקים הגדולים בישראל, להשבית את המשק בישראל.
 
לראשונה, השביתה תכלול גם את העובדים וגם את המעסיקים. בתוך כך, קרא בן דוד לראש הממשלה, בנימין נתניהו: "תעצור את החקיקה". כבר מאתמול החלו לעלות השמועות כי יו"ר ההסתדרות יכריז על שביתה כללית, והיום זה הפך למציאות וזאת על רקע נאומו הקרב של ראש הממשלה.
בהזמנה לכלי התקשורת נכתב מטעם ההסתדרות: "בעקבות הודעת ראש הממשלה וההתפתחויות האחרונות, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד יכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת במעמד ראשי המשק. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שנפגש אמש עם ראשי המשק, קיבל בתדהמה את הודעת ראש הממשלה נתניהו על פיטוריו של שר הביטחון".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    סגירת נתב"ג
    מחמוד עבאס 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נפלא.הכל כרצון המעוול הסדרתי מר נ.זה רצונו .וזה רצון הגואליציה ! אין כל ספק כי גואליציה זו רוצה לעצור כל יציאה של אזרחי המדינה מישראל וכי יחנקו במדינה מקוללת זו
    סגור
  • 5.
    שקר (ל"ת)
    מע 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ארנון סיים את דרכו בהסתדרות
    רחמים 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור להשאיר אותו דקה.
    סגור
  • 3.
    לא רלוונטי
    אילן 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידיעה מתחילת השבוע...
    סגור
  • 2.
    מה זה עניינו של יו"ר ההסתדרות את מי ממנה רוה"מ לבטחון? (ל"ת)
    שם 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בושה וחרפה להוציא להם מייד צווי מניעה (ל"ת)
    יע 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • קניון
    גלגל 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף אני מבסוט שימשיכו ואז ידעו הנבלות את מקומם הטבעי קבוצות אנרכיסטים עוכרי ישראל
    סגור