תיירות

מחפשים לאן לצאת בפורים? זה פסטיבל הענק שנוחת באילת

פסטיבל LIFETIME חוזר לאילת לחגיגות פורים, וייערך בשבוע שקודם לחגיגות הרשמיות של החג (2-4 במרץ) בפארק הטרמינל (שדה התעופה הישן). אז מי יופיעו ומה הלו"ז המלא?
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
ב-mako מוזיקה פורסם הבוקר (שלישי) כי פסטיבל LIFETIME חוזר לאילת לחגיגות פורים. הפסטיבל ייערך במשך סוף השבוע שקודם לחגיגות הפורים הרשמיות בתאריכים 2-4 במרץ. הפסטיבל יתקיים במיקום שנמצא מרחק הליכה מהמלונות - פארק הטרמינל (שדה התעופה הישן).
זו למעשה הפעם הראשונה ששדה התעופה הישן יארח כמה מהשמות הבולטים מהסצנה האלקטרונית. את היום הראשון של האירוע (חמישי, 2 במרץ) יוביל מדוזה - אחד הדיג'יים המצליחים בעולם שאחראי על להיטים כמו Piece Of Your Heart ו-Lose Control. יחד איתו ינגן הדיג'יי של לייבל העל אפטרלייף - מסאנו, וקינו טודו וברק יעל הישראלים.
את היום השני של האירוע (שישי, 3 במרץ) יובילו הצמד הלוהט קאמלפאט, שאחרים על אחד מלהיטי הרחבות הגדולים של השנים האחרונות - "Cola". גם קסיאן, אחד השמות לבית Afterlife יגן באותו יום, לצד ליינאפ ישראלי שכולל את ג'וזי, נויה ומלודיק. מי שזה לא מספיק לו, יוכל ליהנות ממסיבות צהריים בשישי ושבת שיחלו ב-13:00 ויגמרו ב-19:00, ינגנו חלק מהאורחים בפסטיבל, בתוספת הדיג'יי הדרום אפריקאי המצליח דה קאפו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה