תיירות

דיסני מפרסמת אזהרה חמורה למבקרים בפארקים שלה

הנהלת הפארקים של דיסני הוציאה השבוע הודעה חריגה בצל גלי המריבות האלימות בשטחה: "היו הקסם שאתם רוצים לראות בעולם" או שתידרשו לעזוב
מערכת ice | 
דיסני (צילום pexels)
מתברר שהאלימות גואה לא רק ברחבי מדינת ישראל, אלא גם בפארקים של דיסני בארה"ב. בעקבות מספר מקרי אלימות שנרשמו בפארקים בפלורידה וקליפורניה, הנהלת דיסני מפרסמת השבוע אזהרה באתרים שלהם ובכלי התקשורת שמודיעה כי כל פעילות אלימה עלולה להביא לכך שתיירים יוצאו בכוח מהפארקים.
עבור הפארק בקליפורניה נכתב: "אנו מבקשים שכל מי שמגיע למקום המאושר הזה יתנהג לאחרים בכבוד, אדיבות וחמלה". יתרה מכך, ההנהלה הדגישו שאלימות מילולית כלפי העובדים או כל פעולה אחרת שמהווה סכנה (כמו עקיפה בתור או שמירת מקום בתור) היא אסורה.
המסרים שהוצגו עבור הפארק בפלורידה היו זהים לצד המסר הבא: "היו הקסם שאתם רוצים לראות בעולם". לכך התווסף שמי שלא יכול לכבד את "המשאלה" הבסיסית הזו, יתבקש לעזוב את המתחם.
ההודעות החריגות הללו הופצו לאחר מספרים מקרים רצופים של אלימות ברחבי הפארקים של דיסני. העיקרי ביניהם התרחש ביולי האחרון, כאשר שתי משפחות החלו לריב על התור למתקן בנושא "פיטר פן". מריבות נוספות התפרצו לאורך כל השנה וחלקן הסתיימו בכך שאורחים נדרשו לעזוב את המקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה