תיירות

טירוף בנתב"ג: הטיסות שוברות שיאים, העומס יכריע?

בנובמבר עברו בנמל התעופה בן גוריון  מעל 1.7 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. על פי ההערכות, בחודש דצמבר צפוי גם הוא להיות חודש חם ביחס לחדשי עונת החורף עם ביקושים וצפי של  מעל 1.8 מליון נוסעים בטיסות בינלאומיות, ומה היעדים הפופולאריים ביותר?
מערכת ice | 
שדה תעופה נתב"ג (צילום Magma Images)
על פי נתוני רשות שדות התעופה, בחודש נובמבר השנה, עם המעבר  לעונת הנסיעות של  החורף, עברו בנמל התעופה בן גוריון  מעל 1.7 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. על פי ההערכות, בחודש דצמבר צפוי גם הוא להיות חודש חם ביחס לחדשי עונת החורף עם ביקושים וצפי של  מעל 1.8 מליון נוסעים בטיסות בינלאומיות.
כמו כן, רבים  מהישראלים צפויים לחגוג את חג החנוכה בחו"ל כמו גם  נוסעים שינצלו את המבצעים של חברות התעופה ליוצאים לשווקי כריסמס בחו"ל. ברש"ת הבהירו: "לציבור הנוסעים אנו ממליצים לעשות צ'ק אין מהבית ולהגיע לשדה התעופה  לא יותר משלוש שעות לפני הטיסה. יעדים שהובילו במהלך חודש נובמבר השנה:  טורקיה,  ארה"ב, דובאי, איטליה ואנגליה".

כזכור, במהלך בחודש אוקטובר חצו את  המרחב האווירי הישראלי 15.663 מטוסים גידול של  63  אחוז יחסית לאוקטובר שנה שעברה, כך עולה מנתוני רשות שדות התעופה. מתחילת השנה עברו במרחב האווירי  הישראלי מעל 134,926 טיסות  מסחריות בינלאומיות. בחודש אוקטובר חצו את המרחב הישראלי 15663 טיסות, מתוכן 12,130 טיסות לנתב"ג. 
החזרה לשיגרה לאחר הקורונה, הסכמי אברהם ופתיחת השמיים חלה עלייה דרמטית  גם במספר המטוסים החוצים את ישראל ממזרח למערב וממערב למזרח בדרכם מירדן , למזרח הרחוק והמפרץ הפרסי לאירופה וצפון אמריקה ובחזרה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה