תיירות

האם תשלמו מיליון דולר כדי לגור בספינת תענוגות?

ספינת תענוגות חדשה, שעתיד להיות מוכנה בעוד כשנתיים, מציעה קונספט מעניין של מגורים על הסיפון ומוכרת דירות ובתים של ממש
מערכת ice | 
ספינת מגורים (צילום STORYLINES)
חברה חדשה בשם Storylines הודיעה על תוכניות להשיק את MV Narrative, ספינת תענוגות ברת קיימא באורך 230  מטרים עם הכנסות מכירות מוערכות של 1.5 מיליארד דולר. ה-MV Narrative יצויד ב-547 דירות מגורים פרטיות, שיאפשרו לתושביו לטייל בים הפתוח בסטייל, החל משנת 2025.
המגורים על ספינת השייט - החל מדירת לפט בגודל 72 מ"ר ועד לבית מפואר בן שתי קומות בגודל 600 מ"ר, עם ארבעה חדרי שינה. התעריפים יתחילו במיליון דולר ויגיעו עד סביבות 8 מיליון דולר. הקונים יהיו הבעלים של מקום מגוריהם למשך כל חיי כלי השיט, שלדברי החברה יוכלו להימשך כ-60 שנה. לא רוצים להתחייב על כל כך הרבה כסף? ישנם גם כמה מגורים זמינים עם חוזי שכירות ל-24 שנים החל מ-$647,000. מלבד מחיר הרכישה או השכירות, התושבים ישלמו גם דמי הכל כלול שנתיים המכסים את רוב הארוחות והמשקאות, ניקיון, WiFi, כביסה, פינוקים, שיעורי כושר ללא הגבלה ועוד.
נמל הבית של ה-MV Narrative נמצא בקרואטיה, אבל לא תבלו שם הרבה זמן: ספינת הקרוזים תקיף את הגלובוס אחת לשלוש שנים ותבלה עד חמישה ימים בנמלים שונים על מנת להעניק לנוסעיה חוויה סוחפת מלאה. מסלול לדוגמה של שלושה חודשים מתחיל ברומא עם עצירות בנאפולי, האי ליפארי וסיציליה, לפני המעבר למלטה, קרואטיה, מונטנגרו, יוון וטורקיה. הספינה תתמקד במרדף אחרי השמש, בביקור במקומות כשמזג ​​האוויר טוב. התושבים יכולים גם לעזור להחליט היכן לעצור בדרך. מלבד אירופה, יעדים נוספים כוללים את האיים הקריביים, דרום אמריקה, דרום האוקיינוס ​​השקט, אוסטרליה, ניו זילנד, אסיה והמזרח התיכון.
לקח ל-Storylines זמן מה להגיע לנקודה הזו. כשהספינה הוכרזה לראשונה, היא שיווקה את עצמה כמגורים במחיר סביר בים. לאחר עיכובים רבים, כמה מבקרים תהו האם הספינה תיבנה אי פעם, אבל עם ההכרזה על חוזה בנייה חתום עם מספנת ברודוספליט בספליט, קרואטיה, הדברים מתקדמים במלוא המהירות. אז מה מייחד את נרטיב MV? ספינה בעלת קיימא סביבתית זו תופעל על ידי הנעת גז טבעי נוזלי, מה שגורם לפליטת פחמן נמוכה ב-25% מכלי שייט מסורתיים המונעים בדיזל. כמו כן, יהיה על הספינה על שוק חקלאים עם אפס פסולת, כמו גם גן הידרופוני המופעל על ידי שמש.
לא תשתעממו על הסיפון: יהיה אולם קולנוע, אולם באולינג, סימולטור גולף, 20 ברים ומסעדות, מבשלת בירה, מרכז בריאות ענק, מרפסת שמש יוגה, בריכות מרובות ומסוק עם משטח נחיתה כדי שתוכלו לבוא וללכת כאוות נפשכם. זה לא הכל כיף ומשחקים: יש גם את כל מה שאתם יכולים לדמיין עבור חיי היומיום, כמו סניף דואר, ספרייה עם 10,000 ספרים, בית חולים, בנק ושטחי משרדים. משפחות עם ילדים יכולות להמשיך את לימודיהן בתכנית Worldschooling, שתכלול טיולי שטח בנמלים השונים. תוכלו ללמוד על היסטוריה עתיקה במצרים, תקבלו שיעורי אמנות ברומא ושיעורי אסטרונומיה תחת השמיים האפלים בים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה