תיירות

מלון חדש בישראל: היכן תוכלו לבלות בחופשה הבאה?

רשת מלונות מטיילים וקיבוץ תל קציר יקימו במשותף כפר מטיילים המונה 120 חדרים כקילומטר מעל הכינרת בהשקעה של 65 מיליון שקל
מערכת ice | 
הדמיית המלון החדש (צילום הדמייה)
רשת מלונות מטיילים וקיבוץ תל קציר יקימו במשותף כפר מטיילים בן 120 חדרים כקילומטר מעל לכינרת בהשקעה כוללת של 65 מיליון שקל בסך הכל. הכפר יקרא ״אגמא״ ובניתו היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות החדשה של רשת מטיילים הבונה מלונאות מבוססת תוכן לקהל המטייל.
האסטרטגיה, שנקבעה ממש לפני משבר הקורונה קבעה שהרשת תתרחב מהצפון עד הדרום ותשרת את הקהל המטייל בכל הארץ . בתי הכפר בתל קציר יתוכננו כך שיתאימו למשפחות צעירות, לקבוצות מטיילים וגם לנוודים דיגטלים. בכפר תהיה בריכת שחייה הצופה לכינרת ומרכז הדרכה גדול למטיילים.
 
אגמא הוא שותפות שווה בין הרשת לבין הקיבוץ. הסיבה להחלטה על הקמת אגמא בצמוד לכינרת באה לאור הבנייה המסיבית של מלונות יוקרה בסובב כינרת נוצר צורך במלון שמצד אחד יהיה חדיש ומבוסס טכנולוגיות מתקדמות ומצד שני יהיה במחירים עממיים יותר המתאימים לכיס המשפחה המטיילת. מדובר בהשקעה של כ- 65 מליון שח.
הכפר עצמו בנוי על 22 דונם, יבנו בו 120 מבנים בני 2 חדרים (חדר הורים וסלון בו ילונו הילדים). המלון מתוכנן על ידי האדריכל גיא ארבל, אורן אדריכלים ומפוקח על ידי חברת קידן. "הכינרת היא האגם הגדול והמשמעותי בישראל ומסביבו יש איזורי טיול יוצאי דופן, מעינות מים חמים ונופי דרום רמת הגולן.בשנים האחרונות מגמת הבנייה סביב האגם היא של מלונות יוקרה ועמה עולים גם מחירי הלינה", אומרת בת חן ישועה, מנכ"לית ומייסדת רשת מלונות מטיילים. "כפר מטיילים אגמא צפוי להיות שינוי משמעותי במציאות זו, מחד מלון איכותי, יפיפה ומאידך, כזה שיהיה אטרקטיבי מבחינה תמחירית, ויספק את כל מה ש"רשת מטיילים", יודעת לתת – קרי, חיבור לטבע, לאטרקציות תיירות ועוד...
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה