תיירות

המומחים קבעו: רשימת היעדים שאסור לכם לבקר בהם ב-2023 נחשפת

ונציה, אמסטרדם, תאילנד, מערב ארה"ב וקו החוף בצרפת - כל אלה נכללים ברשימת היעדים שלא מומלץ לבקר בהם בשנת 2023 על פי אתר התיירות Fodor's. הסיבה? צריך לתת להם להתאושש 
מערכת ice |  4
יעדים שלא מומלץ לבקר בהם בשנת 2023 (צילום unsplash)
מגפת הקורונה כבר כמעט לחלוטין מאחורינו, גם הבחירות עברו ולמרות עליית המחירים והחשש ממיתון לא מעט אנשים מתעודדים מתכנון החופשה הבאה. אתר התיירות ומדריכי הפופולרי Fodor's, מפרסם את רשימת היעדים שלא מומלץ להגיע אליהם.
אז למרות שמדובר ברשימת יעדים שלא מומלץ להגיע אליהם, האתר לא דירג יעדים "רעים", אלא כאלה הזקוקים לזמן כדי להתאושש והסביר את השיקולים העומדים מאחורי הרשימה. הוא בחר בעשרה יעדים תחת שלוש קטגוריות: יעדי טבע שצריכים להחלים, יעדים שיוצפו בתיירים ויעדים הסובלים ממשבר המים.
ביעדי הטבע שצריכים להחלים נמצאים קו החוף של צרפת, הפארק הלאומי קלנקס (במארסיי), אגם טאהו ואנטארטיקה, אשר הצפת בתיירים גוררת עמה לנזקי טבע. בקו החוף של צרפת, לדוגמה, סובל ממפולות בעקבות העומס הרב של תיירים.
ביעדים שיוצפו בתיירים נכללים ונציה, אמסטרדם, חוף קורנוול באנגליה ותאילנד. בעקבות העומס בתיירים הטבע נפגע (במקרה של תאילנד), ישנה צפיפות במקומות מתויירים (אמסטרדם) וישנו חשש של הצפות (ונציה).
ביעדים הסובלים ממשבר המים נכללים: מאווי בהוואי, אזורי הנהרות בדרום אירופה ומערב ארה"ב. בדרום אירופה ובארה"ב סובלים מבצורות רבות בשנים האחרונות, כאשר בדרום אירופה הנהרות מגיעים לגובה מדאיג שלא מאפשר תנועה. במערב ארה"ב הבצורות בין היתר פוגעות ביכולת לייצר חשמל באמצעות המים.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רינה לכי. לגי כבר עם קול הנחש המעצבן שלך
    יבין 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עופיייייי
    סגור
  • 3.
    רינה
    חנה 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אחת האהובות החכמות והישירות.הפסד גדול לערוץ.אני עבר מתגעגעת
    סגור
  • 2.
    כתבה
    גיא 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל דאגה אמרתם אסור כל עם ישראל יחליט שמותר ומה שיהיה יהיה.
    סגור
  • 1.
    לא לדאוג
    חוני 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכל יחזור איך שהיה זה רק זמני
    סגור