תיירות

חברת התעופה הזאת מציעה סיור בחלל תמורת נקודות טיסה

וירג'ין אטלנטיק מציעה לנוסעים שיצליחו לצבור 2 מיליון נקודות במועדון הנוסע המתמיד שלה (Flying Club), את אפשרות להשתתף בהגרלה מצומצמת על כרטיס טיסה לחלל בשווי 450 אלף דולר עם החללית של Virgin Galactic
מערכת ice | 
מטוס גלובל 8000 (צילום בומברדייה)
כל מי שחבר במועדון נוסע מתמיד של חברת תעופה יכול לבחור בין שדרוג המושב, לקבל הטבה בעת שכירת רכב, חדר במלון, כניסה לטרקלין או לרכוש כרטיס טיסה ליעד שגרתי כמו ברלין או אמסטרדם. בחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק של ריצ''רד ברנסון, החליטו לקחת את נושא צבירת הנקודות לעולם אחר- לעולם החיצון.
וירג'ין אטלנטיק מציעה לנוסעים, שיצליחו לצבור 2 מיליון נקודות במועדון הנוסע המתמיד שלה (Flying Club), את אפשרות להשתתף בהגרלה מצומצמת ביותר על כרטיס טיסה לחלל בשווי 450 אלף דולר עם החללית של Virgin Galactic, שצפויה להתחיל להפעיל את הטיסות המסחריות במהלך הרבעון השני של 2023.
אם תרצו להתחיל לצבור נקודות לטיסה מישראל יהיה עליכם לטוס 72 פעם לניו יורק במחלקת ה- UPPER Class או כ-1,200 פעמים במחלקת התיירים. הזוכה המאושר יעבור קורס הכנה לטיסה לחלל ובסיומו הוא ישוגר עם החללית לסיור בן שעתיים בחלל החיצון עם לפחות 5 דקות של חוסר משקל.
אגב, מי שלא יזכה בהגרלה, עדיין יוכל לממש את 2 מיליון נקודות ה-FLYING CARD שצבר לצורך 20 טיסות במחלקת התיירים לניו יורק או 16 טיסות במחלקת העסקים והחל מינואר 2023 עם כניסתה של וירג'ין אטלנטיק לברית חברות התעופה היוקרתית SkyTeam, היקפי הצבירה של נקודות טיסה עבור ישראלים תהיה הרבה יותר גבוהה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה