תיירות

המשבר בהייטק חוגג? לא אם תשאלו את "בלאק קיוב"

בזמן שהמשבר בהייטק פוגע בחברות רבות בישראל, חברת המודיעין "בלאק קיוב", הוציאה 150 מעובדיה לחופשה השנתית שלהם במיקונוס שביוון. אל העובדים הצטרפו נטע אלחמיסטר ומשה פרץ, כשגם דיג'יי סולומון הופיע בפני העובדים בעלות מוערכת של 1.25 מיליון שקל
מערכת ice |  2
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
בזמן שהמשבר בהייטק פוגע בחברות רבות בישראל, שמפטרות בקצב עובדים, חברת המודיעין "בלאק קיוב", הוציאה 150 מעובדיה לחופשה השנתית שלהם במיקונוס שביוון, כך פורסם היום (ראשון) ב-N12.
החברה התפרסמה מחשיפת פרשיות שחיתות במקסיקו ואיטליה ומאיתור הנכסים החבויים של מוטי זיסר ואליעזר פישמן. גם פרשת הארווי ויינשטיין ברשימה, וכמובן ההסתבכות מול ממשלת רומניה, שם הורשעו במסגרת הסדר-טיעון, שלושה ממנהלי החברה, שכתב האישום נגדם נגע לריגול אחר ראש המנהל הרומני למאבק בשחיתות לשעבר.
העובדים הגיעו ממרכזי החברה במדריד, לונדון ותל אביב,  בליווי אבטחה צמודה לשלושה ימים של מסיבות, ארוחות גורמה, חופים, וגם הרצאות והשתלמויות מקצועיות.  בין המוזמנים  היו גם משה פרץ ונטע אלחמיסטר. בסוף קינחו במתחם הויאייפי, שם זכו לראות מקרוב את די ג'יי סולומון במועדון הנחשב במועדון חדש שנפתח במיקונוס.
 
כמה סודי המבצע הזה היה? הדיילים והדיילות שליוו את עובדי החברה המסתורית שנהנו ממטוס פרטי, עברו בדיקות פוליגרף לפני ואחרי החופשה עלות המבצע החשאי  שמוערכת ב-1.25 מיליון שקלים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כסף זה בריא
    כסף זה טעים 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיטרח לבדוק מה הם עושים שם בכלל יבין שכל מי שעובד שם הוא לא בן אדם, הוא מכונה שעבור כל דרישה במחיר המתאים ולא משנה מי הפונה!!! טוב רע רע מאוד פאקינג אכזרי הם יסיעו לו להשיג את מטרתו אין כזה הבדל בינם לבין האנשים הגרועים ביותר בהיסטוריה ההבדל היחידי זה המניע פעם זה היה לאומנות כבוד פחד היום זה כסף הוא האלוהים והוא קובע מה טוב ומה רע אז ח"ח על נטע ועל כל הבולשיט מסביב, אני הלכתי לישון מקווה שגם אתם תצליחו ואם לא תעשו ריקון לסל מחזור שלכם חלק מהדברים אולי ימחקו מהראש אבל כל מה שעשיתם יצרב לכם בנשמה אם עדיין יש לכם אחת לכל החיים בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    מה היה התפקיד של נטע אלחמיסטר בחופשה ? (ל"ת)
    ציון ירושלים 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור