תיירות

חופשה ביוון: איפה הדילים הכי משתלמים בראש השנה?

בדקנו את היעדים המשתלמים ביוון בשבוע החג. רודוס וכרתים הן הזולות ביותר, הבדל קטן בין אתונה למיקונוס וישנו יעד אחד מעל כולם במחירים
מרק קגנסקי | 
מטוס (צילום unsplash, vecteezy)
כמה יעלה לכם לנפוש כמו עומר אדם? ראש השנה מתקרב וישראלים רבים מחפשים היום את הדיל המשתלם ביותר לחופשה בחג. בדקנו דרך האתר "קשרי תעופה" את הדילים לאחד היעדים הפופולאריים כמו בכל קיץ - שכנתנו יוון. חיפשנו את החבילות עבור זוג מבוגרים לתאריכים שבין ה25 לספטמבר (ערב ראש השנה) ועד ל30, למלונות סטנדרטיים של שלושה כוכבים.
היעד הזול ביותר וללא מתחרים הוא רודוס, אליו ניתן להגיע ולחזור דרך חברת ישראייר וללון במלון שלושה כוכבים או חצי פנסיון במחירים שנעים בין 614$ ל628$ לאדם, כולל ארוחת בוקר אם מדובר במלון או אפילו הכל כלול אם מדובר בחצי פנסיון. במקום השני נמצאת כרתים, עם דילים דומים אך בממוצע 20$ יותר יקרים. הטיסה ליעד הזה מתבצעת דרך חברת "בלוברד" בהלוך ודרך "אלעל" בחזור.
קוס היא השלישית במדד המחירים, עם דילים שמתחילים החל מ738$, מיקונוס ואתונה הבאים בתור עם אותם הדילים החל מ831$ ו850$ בהתאמה. היעד היקר ביותר ביוון הקיץ הזה הוא חאנייה, כאשר עבור דיל של חמישה ימים, בתקופת ראש השנה, למלון 3 כוכבים ביעד זה תצטרכו להוציא מהכיס לפחות 1036$ למבוגר עבור התענוג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה