תיירות

רמי לוי וישראייר בבשורה חשובה: זה מה שקורה עם הטיסות מנתב"ג

למרות המצב הביטחוני וביטול הגעתן של רוב החברות הזרות לישראל, ישראייר ורמי לוי הודיעו כי הם פועלים לעשות הכל כדי להפעיל את הטיסות לפי לוח הזמנים הקיים. החברה חשפה את מחירי הכרטיסים, התאריכים, החילוץ של המטוס הישראלי ועוד: "נמשיך לפעול לתגבור לוח הטיסות"
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
על רקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה רבות מישראל ואליה בעקבות המתיחות הביטחונית, חברת התעופה ישראייר, בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הוציאה היום (ראשון) הודעה חשובה לנוסעים, במסגרתה הודיעה כי "למרות המצב הביטחוני וביטול הגעתן של רוב החברות הזרות לישראל, ישראייר פועלת באופן שוטף ועושה כל מאמץ, להפעיל את הטיסות בלוח הטיסות הקיים".
בהודעה שהוציאה בישרה החברה כי היום (ראשון, 29.9.24) ישראייר תפעיל כ-50 טיסות, למעט אחת שבוטלה עקב לחץ צוותים זרים. ישראייר מקפידה על רמת מחירים קבועה מיעדי לרנקה ואתונה לטובת הבאת ישראלים רבים שטיסותיהם בוטלו ע"י חברות זרות.
עלות כרטיס בכיוון אחד בקו תל אביב - לרנקה/ לרנקה - תל אביב  עד 249 דולר, עלות כרטיס בכיוון אחד תל אביב -אתונה /אתונה תל אביב עד 349 דולר. מחירי הטיסות הינם ליציאות עד ה 13.10.24 וחזרות עד 21.10.24
בנוסף, ישראייר הודיעה כי היא נרתמה לבצע טיסת חילוץ של תלמידים שנתקעו במסע לפולין ולהביאם לישראל. עד סיפרה כי ישראייר אף נרתמת לסייע ככל האפשר לחיילים בסדיר קבע ומילואים.
מישראייר נמסר לסיום כי "אנו נמשיך לפעול לתגבור לוח הטיסות, תוך מיקוד ביעדים הקרובים בלרנקה ואתונה וזאת על מנת לסייע לכל הישראלים המעוניינים לשוב לארץ לעשות זאת בבטחה לצד הטסת הישראלים היוצאים לחו"ל בתקופת זו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראייר כמו רמי לוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל קוץ במדבר פרח!!!!!!
    סגור