תיירות

ישרוטל מסתערת: מלון ישראלי באחד היעדים המבוקשים בעולם

ענקית בתי המלון ממשיכה את ההתרחבות באירופה תחת המותג "Aluma", ולאחר ההשקה המוצלחת ביוון, ישרוטל מסתערת על איטליה ברכישה של מלון בלב המרכז התיירותי של רומא - באחד האזורים המבוקשים ביותר, בעסקה של 68 מיליון אירו. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
ליאור רביב (צילום יחצ, פייסבוק/ התאחדות המלונות בישראל)
רשת בתי המלון הישראלית-בינלאומית ישרוטל, ממשיכה בהתרחבות בחו"ל, ואת האסטרטגיה שהציבה החברה להפעלת בתי מלון בחו"ל דגש על יוון ואיטליה. 
כך, כבר במרץ 2024, החברה מפעילה ומחזיקה ב-50% ממלון Skylark שבאתונה, ומאוגוסט 2024 ב-50% ממלון Anise באתונה. החברה ממשיכה בתנופת הפיתוח הן ביחס לקידום פרויקטים מלונאיים בישראל והן ביחס לפרויקטים בחו"ל, ובהם: מלונות בתל אביב, אילת, ים המלח, רומא, איטליה ואתונה, יוון.
עתה, ישרוטל ממשיכה להסתער וגם על אחת הערים המתויירות בעולם: רומא איטליה. רשת בתי המלון מדווחת היום כי חתמה עם בעלי הזכויות במלון בעיר על הסכם לרכישת מלוא הזכויות במלון ובהתאם הושלמו כל התנאים המתלים לקיום העסקה.
באיזה מלון מדובר? ישרוטל רכשה את מלון "Rome Savoy Hotel" אשר שוכן בבניין היסטורי לשימור, ונמצא בלב המרכז התיירותי של רומא. מה כולל המלון? 130 חדרי אירוח, שטחי הסעדה, מסחר ובר על הגג עם נוף פנורמי לעיר. טרם פתיחתו הצפויה של המלון צפויה החברה לבצע בו עבודות שיפוץ ושדרוג משמעותיות.
המלון המחודש צפוי להיפתח במהלך הרבעון השלישי של שנת 2026 ויופעל תחת המותג "Aluma", כפי מלונות אחרים של הרשת ביוון. בתמורה לכלל הזכויות במלון שילמה ישרוטל, הרוכשת, כ-68,000,000 אירו.
כזכור, ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל, התייחס לאחר פרסום הדו"ח הרבעוני האחרון על ההתרחבות הבינלאומית של רשת בתי המלון: " אנו ממשיכים לפעול בנחישות ליישום האסטרטגיה שלנו לחיזוק החברה ואיתנותה הפיננסית תוך העמקת פעילותנו שמוצאת ביטויה בהתרחבות לשווקים בינלאומיים, לצד השקעה מתמדת במלונותינו הקיימים ופיתוחם של מלונות נוספים בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לא באיטליה
    רק אומר 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלת איטליה בוחנת אפשרות לגבות מס של עד 25 אירו במלון באיטליה עקב ריבוי תיירים. המטרה להפחית את התיירים שגודשים את המדינה. אם הצליחו ביוון, שימשיכו לקפריסין.
    סגור