תיירות

אל על בבשורה נהדרת: לאן תוכלו לטוס ב-189 דולר בלבד?

?סאן דור מרחיבה אופקים: לוח טיסות חורף 2024-2025 חושף יעדים חדשים ומחירים תחרותיים. כמה יעלה לכם ולאן תוכלו לטוס? כל התשובות בפנים
מערכת ice | 
טיסה לחו"ל (צילום shutterstock)
חברת התעופה סאן דור, מקבוצת אל על, חושפת את לוח הטיסות לחורף 2024-2025, מציגה מגוון יעדים אטרקטיביים ומחירים תחרותיים. השנה, החברה מפתיעה עם השקת יעד חורף חדש - ליון שבצרפת, ומרחיבה את פעילותה ביעדים קיימים. לוח הטיסות החדש משקף את המגמות המשתנות בתיירות הישראלית ואת הביקוש הגובר לחופשות חורף מגוונות.
ליון, הממוקמת בלב אזור הרי האלפים, מצטרפת למפת היעדים של סאן דור עם שתי טיסות שבועיות בימי ראשון וחמישי. המחיר המוצע, החל מ-299 דולר לכרטיס הלוך ושוב, מציב את היעד כאופציה אטרקטיבית לחובבי סקי ותרבות כאחד. הטיסה הראשונה לליון תמריא ב-22 בדצמבר 2024, מסמנת את תחילתה של עונת חורף מבטיחה. ליון, המשלבת היסטוריה עשירה עם גסטרונומיה מפורסמת וקרבה לאתרי סקי מובילים, צפויה להפוך ליעד מבוקש בקרב המטיילים הישראלים.

במקביל, סאן דור מבצעת שינויים אסטרטגיים ביעדים קיימים. החל מנובמבר 2024, כל הטיסות למונטנגרו ינחתו בעיר הבירה פודגוריצה, במקום בטיווט, במטרה לקרב את הנוסעים לאתרי הסקי הפופולריים בצפון המדינה. בנוסף, בתגובה לביקוש הגובר, החברה מגדילה את תדירות הטיסות לבלגרד, סרביה, מ-2 ל-3 טיסות שבועיות, בימי שני, רביעי ושישי. יעד זה, שהושק רק ביולי 2024, כבר הוכיח את עצמו כבחירה מוצלחת בקרב הנוסעים הישראלים.
לוח הטיסות החדש מציע מגוון רחב של יעדים במחירים אטרקטיביים, המתחילים ב-189 דולר לסלוניקי שביוון. יעדים נוספים כוללים את בטומי וטביליסי בגיאורגיה (החל מ-199 ו-219 דולר בהתאמה), קישינב במולדובה (החל מ-199 דולר), בלגרד בסרביה (החל מ-229 דולר), ורשה וקרקוב בפולין (החל מ-249 דולר), ופודגוריצה במונטנגרו (החל מ-249 דולר). מחירים אלה מציבים את סאן דור כאופציה תחרותית בשוק התעופה הישראלי לטיסות קצרות טווח.
גל גרשון, מנכ"ל סאן דור, מדגיש את חשיבות ההתאמה של היצע היעדים לצרכי הנופש המשתנים של הקהל הישראלי. "היעדים שלנו נבחרו בקפידה כדי להציע מגוון אפשרויות לחופשה קצרה בחו"ל, הכוללות טיולים, תרבות, קניות, קולינריה ואתרי סקי," אומר גרשון. הוספת ליון ללוח הטיסות מדגישה את המיקוד של החברה ביעדי חורף אטרקטיביים, המשלבים אפשרויות סקי עם חוויות תרבותיות עשירות. עם 8 יעדים מגוונים ו-15 טיסות שבועיות, סאן דור מציבה עצמה כשחקן משמעותי בשוק התעופה הישראלי לטיסות קצרות טווח בעונת החורף הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה