תיירות

כאוס בטיסה: נוסע הכה את הדייל - לא תאמינו איך הגיבו שאר הנוסעים

אירוע חריג בטיסת ריינאייר מליברפול לטנריף: נוסע שיכור דרש להדליק סיגריה במטוס, וכשסורב החל להכות את הדייל. אלא ששאר הנוסעים ממש לא נותרו חייבים, והכו אותו בחזרה במכות אגרופים. צפו באירוע החריג
מערכת ice | 
ריינאייר (צילום פייסבוק)
כאוס התרחש בטיסה של חברת ריינאייר לפני כחודש. במהלך טיסה של החברה הפופולרית, שכזכור ביטלה את טיסותיה לישראל עד לסוף ספטמבר נכון לכתיבת שורות אלה, מליברפול שבאנגליה לעיר טנריף שבספרד, נוסע שיכור הכה את אחד הדיילים אחרי שרצה לעשן במטוס ואותו דייל כמובן סירב, ובעקבות כך החל כאוס של ממש בטיסה.
למעשה, בעקבות האירוע החריג באוויר, המטוס הוסט וביצע נחיתת חירום לגליסיה שבספרד, אחרי שצוות המטוס הזמין משטרה וכוחות אבטחה לאותו שדה תעופה, על מנת לעצור ולהשתלט על אותו נוסע שהתפרע בטיסה.
אבל אם עד כאן הסיפור הזה נשמע לכם חריג, כדאי מאוד שתקשיבו לזה. בתיעודים שרצים ברשתות החברתיות נראה עימות בין אותו נוסע לדייל שמנסה למנוע ממנו בגופו להדליק סיגריה. בזמן שחלק מהנוסעים מנסים להפריד, הנוסע שלח אגרוף לפניו של הדייל לתדהמת שאר הנוסעים.
אלא שברגע זה, חלק מהנוסעים ממש לא נותרו חייבים והחלו להכות את אותו נוסע באגרופים ולמעשה להגן על הדייל מפניו. בסופו של דבר, המטוס ביצע נחיתת חירום ואותו נוסע נעצר עם הנחיתה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה