תיירות

בודקי המכס בנתב"ג בהלם: לא תאמינו מה מצאו במזוודות של אב ובנו

כ-24 ק״ג קטמין נמצאו בכבודתם של  אב ובנו, שהגיעו בטיסה מאמסטרדם לישראל, זאת לאחר שהשניים עוררו את חשדם של בודקי המכס בעת שעברו במסלול הירוק באולם הנוסעים ובעקבות כך הופנו לשיקוף כבודתם, שם נרשמה תפיסת הענק
מערכת ice | 
מכס (צילום פלאש 90/ משה שי)
בודקי המכס בנתב"ג נותרו בהלם מוחלט אחרי שכ-24 ק״ג קטמין נמצאו בכבודתם של  אב ובנו, שהגיעו בטיסה מאמסטרדם לישראל, כך דיווחה היום (רביעי) רשות המסים.
השניים העלו את חשדם של בודקי המכס בעת שעברו במסלול הירוק באולם הנוסעים ובעקבות כך הופנו לשיקוף כבודתם. לאחר שעלה חשד כי מדובר בהברחת סמים, הועברו החשודים לטיפול יס״מ מכס נתב״ג ובבדיקת כבודתם אכן אותרו 24 ק״ג קטמין שהוסלקו בבטן המזוודות. בעקבות הממצאים הועברו השניים להמשך טיפול ביחידת החקירות של מרחב נתב״ג במשטרת ישראל. 
וזה ממש לא ניסיון ההברחה הראשון לאחרונה של קטמין שנתפס על ידי בודקי המכס בנתב"ג. רק לפני חודשיים, ימ"ר מרכז ויחידת הבילוש 747 של מרחב נתב"ג עצרו תושב בני ברק עם נחיתתו בארץ, כשברשותו כמות עצומה של יותר מ 14 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קטמין שניסה להבריח ארצה בכבודתו.
בלשי המשטרה של יחידה 747 במרחב נתב"ג בצעו פעילות סמויה וממוקדת בשדה התעופה, הכוללת החשדה של נשוא הפרשיה עם נחיתתו לפנות בוקר בארץ, לרבות תצפית אחר תנועותיו מרגע הירידה מהמטוס, דרך המעבר בביקורת הדרכונים ועד לשלב איסוף המזוודה שבה עפ"י החשד הבריח את הסמים ארצה.
כאמור, בלשי יחידת המשטרה המיוחדת 747 עצרו את החשוד - תושב בני ברק בשנות ה– 30 לחייו ובחיפוש בכבודתו חשפו שקיות ובהן חומר החשוד כסם מסוג קטמין בכמות עצומה של למעלה מ–14 ק"ג ליטר, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה