תיירות

אימה בטיסה: שוב תקלה במטוס בואינג הובילה לרגעי חרדה קשים

דרמה ענקית התרחשה בטיסה של חברת וירג'ין אטלנטיק מלונדון לסן פרנסיסקו, כאשר סדק בשמשה הקדמית של מטוס הבואינג הובילה לנחיתת חירום
מערכת ice | 
בואינג (צילום יחצ)
דרמה ענקית התרחשה בטיסה של חברת וירג'ין אטלנטיק מנמל התעופה הית'רו שבבירת אנגליה, לונדון, שעשה את דרכו לסן פרנסיסקו, ארצות הברית, זאת לאחר שרגעי אימה מלחיצים במיוחד התרחשו אחרי שסדק בשמשה הביא לבהלה גדולה.
במהלך הטיסה, הטייס הבחין בסדק שנוצר בשמשה, מה שגרם לבהלה בקרב צוות הטייסים. המטוס היה בגובה 40,000 רגל, בין גרינלנד לאיסלנד, כאשר הטמפרטורה הייתה מינוס 58 מעלות, כאשר עדיין לא ברור מה גרם לסדק בשמשה. 
על פי דובר חברת וירג'ין אטלנטיק, הסדק נגרם בשמשה הקדמית של הטייס, והוא הצליח לחדור מספר שמשות בדרך. עדיין לא ברור מה גרם לשמשה להיסדק כך. המטוס ביצע כאמור נחיתת חירום, 3 שעות אחרי שהמריא, ולמעשה רק ביום שלמחרת הנוסעים עלו על טיסה נוספת ועשו את דרכם במשך 11 שעות לסן פרננסיסקו. התקלה מתווספת לתקלות רבות בשנה האחרונה במטוסי בואינג, בגללן המנכ"ל החליט לשים את המפתחות ולעזוב.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי חברת בואינג ממשיכה להסתבך אחרי שמכתב בהול נשלח לאחרונה למשרד המשפטים האמריקני, על ידי נציגי משפחותיהם של חלק מההרוגים בשתי התקריות הקשות שאירעו בשנת 2018 באינדונזיה ובשנת 2019 באתיופיה, בהן נספו 346 בני אדם. כך על פי דיווח של רשת התקשורת CNN.
במכתב המשפחות טענו כי בואינג ביצעה את "הפשע התאגידי החמור והקטלני בהיסטוריה", כאשר הן דורשות שיושת על יצרנית המטוסים הקנס המקסימלי האפשרי, בגובה 24 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה