תיירות

מכה לעשרות אלפי ישראלים: ענקית התעופה מבטלת את הטיסות מנתב"ג

ענקית התעופה "וויז אייר" מצמצמת משמעותית את הטיסות מנתב"ג ואליו בקיץ הקרוב ובנוסף מבטלת טיסות רבות וסוגרת מספר קווים פופולריים. כ-20 אלף ישראלים ייפגעו מהמלך של חברת התעופה. הקווים שמבוטלים ואלה שמצטמצמים משמעותית לפניכם
מערכת ice |  1
מטוס וויז איר (צילום משה שי פלאש90)
ענקית התעופה "וויז אייר" היא למעשה חברת הלואו קוסט היחידה שממשיכה לטוס בימים אלו מישראל אחרי ששאר החברות ביטלו את הטיסות בעקבות המלחמה בארץ. אלא שהיום (חמישי) נודע כי חברת התעופה הפופולרית מצמצמת משמעותית את הטיסות מנתב"ג ואליו בקיץ הקרוב ובנוסף מבטלת טיסות רבות וסוגרת מספר קווים פופולריים.
על פי הדיווח ב-N12, המהלך של החברה עשוי לפגוע בכ-20 אלף ישראלים שהזמינו עם החברה טיסה לקיץ הקרוב. הקווים אותם מבטלת בשלב זה החברה הם ליעדים הבאים: כריתים, סנטוריני, רודוס ובורגס.
 
נוסף על כך נודע כי החברה מצמצת טיסות רבות ללונדון, סופיה, בודפשט, וינה וקטוביץ. נכון לשלב זה, חברת התעופה לא הודיעה לנוסעים מישראל על ביטול הטיסות, אך ההודעה צפויה להיות בימים הקרובים.
כזכור, רק לאחרונה נערך סקר בבריטניה שבדק כ-10 אלף טיסות בשנה האחרונה, מצא כי בעוד שחברת התעופה הטובה ביותר בעולם היא סינגפור איירליינס עם דירוג ממוצע של 83%,  וויז אייר הייתה הגרועה ביותר עם דירוג ממוצע חלש של 44% בלבד. זו השנה השנייה ברציפות שחברת התעופה נועלת את טבלת הסקר. הסיבות היו תלונות רבות של נוסעים על עיכובים ושירות לקוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש אולימפיאדה בפריז והם צריכים את המטוסים
    ישראלי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן הם מצאו דרך להשיג אותם ומפילים על המצב כאן את האחריות .בספטמבר הם ירוצו ארי הטיסות לישראל .זה הסיפור של חלק גדול מהחברות שמבטלות טיסות לישראל
    סגור