תיירות

הטיסות חוזרות לנתב"ג? זו הבשורה המשמחת של חברת התעופה

אייר אירופה הודיעה על הוספה של טיסה שבועית בקו מדריד-תל אביב החל מהיום. בכך, אייר אירופה מגדילה את היצע הטיסות בישראל בזמן המלחמה
מערכת ice | 
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
חברת התעופה הספרדית, אייר אירופה, הודיעה על הוספת טיסה שבועית נוספת בימי שלישי החל מהיום (30.4). בכך החברה תגדיל את מספר הטיסות השבועיות על קו מדריד תל אביב ל-5. 
 
כמו רוב חברות התעופה הזרות, גם אייר אירופה הודיעה על הפסקת הטיסות שלה לישראל בעקבות המלחמה בתחילת חודש ינואר האחרון. בסופו של דבר החברה חזרה להפעיל את קו מדריד-תל אביב ב-22 בפברואר. 
שורה של חברות תעופה חזרו לאחרונה לישראל, כולל ריינאייר, וויזאייר, ITA, אייר פראנס, אתיופיאן איירליינס, וכן חברות תעופה מארצות הברית ומאיחוד האמירויות, ונתב"ג מתקרב למספרים שמאפיינים אותו בתקופה זו.
מנתב"ג צפויות לצאת היום כ-324 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-23,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-28,000 נוסעים. מדובר במספרים נמוכים מעט אחרי השיאים שנרשמו בעקבות חג הפסח. 
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה