תיירות

בשורה נפלאה לטסים מישראל: זו חברת התעופה האהובה שחוזרת ובגדול

חברת התעופה Neos האיטלקית הודיעה כי תחזור להפעיל טיסות סדירות למילאנו, עם אופציה לטיסות המשך לניו יורק וטורונטו. לחברה צי מטוס אשר נחשב לחדיש, והוא כולל בתוכו כתשעה מטוסי דרימליינר. "אנו שמחים לשוב ולהפעיל טיסות לישראל", אמר אלדרו סארנטרו, סמנכ"ל המסחר של החברה
מערכת ice |  1
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
בכל שבוע אנו עדים לעוד חברות תעופה זרות אשר חוזרות לישראל, לאחר שרובן ביטלו את פעילותן לנתב"ג בעקבות מלחמת חרבות ברזל. כעת נראה כי אחת מחברות התעופה האהובות על הישראלים חוזרת לישראל, ותציע גם טיסות קונקשן למגוון יעדים רחוקים.
חברת Neos האיטלקית הודיעה כי היא תחזור להפעיל טיסות סדירות למילאנו, עם אופציה לטיסות המשך לניו יורק וטורונטו. כמו כן, היא תפעיל טיסות צ'ראטר עבור סיטונאיות התיירות וטיסות בחכירה עבור ארקיע. "אנו שמחים לשוב ולהפעיל טיסות לישראל", אמר אלדרו סארנטרו, סמנכ"ל המסחר של החברה. חשוב לציין כי צי מטוסי החברה נחשב לחדיש, והוא מונה כארבעה מטוסי בואינג מסוג 737 מדגם MAX, וכן גם כתשעה מטוסי "דרימליינר".
כמו כן, גם חברת התעופה האיטלקית המוכרת ITA הודיעה כי תחזור לישראל החל מהיום (ראשון). על פי לוח הקיץ, הטיסות מישראל לאיטליה ימריאו בשעה 14:30 וינחתו בבירת ארץ המגף ב-17:15. הטיסות מרומא ימריאו ב-09:10 וינחתו בנתב"ג ב-13:30. עוד פורסם כי לוח הטיסות יאפשר חיבור נוח לטיסות קונקשן עם ITA Airways עם עצירה בפיומיצ'ינו בדרך ליעדים שונים בדרום אמריקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטוסי max זאת רולטה רוסית , לא עולה עלמהמטוס הזה
    דגל אדום 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטוסי מקס זה פחד אלוהים , לא הייתי עולה על כזה עם כל ההתרסקויות והדלתות שמתפרקות במהלך הטיסה .. רק מטוסי איירבאס שאחוז הבעיות בהם אפסי או לא קיים ..
    סגור