TOP 5

אלו הבנקים הגדולים ביותר בארה"ב, עם פיקדונות של טריליוני דולרים

בעוד בנקים קטנים ובינוניים רבים נמצאים בסכנת קריסה, הבנקאות בארה"ב נשלטת על ידי קומץ בנקים גדולים, שחלק מהם מסייעים לקטנים בתקופה זו וגם "אוכלים אותם". הנה חמשת הגדולים ביותר באמריקה
מערכת ice | 
גיי פי מורגן, בנק אוף אמריקה סיטיגרופ (צילום shutterstock)
חמשת הבנקים הגדולים מחזיקים בסך הכל בפיקדונות של למעלה מ-8 טריליון דולר. הנה מבט מקרוב על כל אחד מחמשת הבנקים המובילים:
JPMorgan Chase & Co - עם פיקדונות של למעלה מ-2.8 טריליון דולר, ג'יי פי מורגן הוא הבנק הגדול ביותר בארה"ב. הבנק מציע מגוון שירותים פיננסיים, לרבות בנקאות קמעונאית, בנקאות השקעות וניהול נכסים. השבוע רכש הבנק את פירסט ריפבליק בנק לאחר שהרגולטורים השתלטו עליו רגע לפני קריסה.
Bank of America - בנק אוף אמריקה מחזיק במקום השני ברשימה עם פיקדונות של למעלה מ-2.3 טריליון דולר. הבנק פועל בכל 50 המדינות ומציע מגוון שירותים, כולל חשבונות צ'קים וחיסכון, כרטיסי אשראי והלוואות.

Wells Fargo & Co - עם פיקדונות של למעלה מ-1.9 טריליון דולר, וולס פארגו ושות' הוא הבנק השלישי בגודלו בארה"ב. הבנק מציע מגוון שירותים פיננסיים, לרבות שירותי בנקאות, ביטוח והשקעות.
Citigroup Inc - סיטיגרופ מחזיקה במקום הרביעי ברשימה עם פיקדונות של למעלה מ-1.6 טריליון דולר. הבנק פועל בלמעלה מ-160 מדינות ומציע מגוון שירותים, לרבות בנקאות, כרטיסי אשראי ושירותי השקעות.
U.S. Bancorp - סוגר את החמישייה עם פיקדונות של למעלה מ-487 מיליארד דולר. הבנק פועל ב-25 מדינות ומציע מגוון שירותים פיננסיים, כולל בנקאות, כרטיסי אשראי ושירותי השקעות.
בעוד שהבנקים הגדולים בארה"ב מחזיקים בכמות משמעותית מהפיקדונות של המדינה, ישנם גם בנקים קטנים ואזוריים רבים הפועלים באזורים ספציפיים. הבנקים הקטנים מציעים שירותים מותאמים יותר וגישה ממוקדת יותר בקהילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה