TOP 5

איך להשיג טיסה זולה יותר: הטיפים שחברות התעופה לא רוצות שתדעו

כל אחד אוהב לטוס בזול, אך לא כולם יודעים איך לעשות זאת נכון. אלו חמישה טיפים להוזלת מחירי הטיסות מישראל, שיעזרו לכם לחסוך משמעותית בהוצאות הנסיעה הבאה שלכם

מערכת ice |  3
מחירי טיסות (צילום vecteezy)

לטוס בזול זה חלום של רבים. בין אם אתם מטיילים ותיקים או חובבי טיולים חדשים, תמיד טוב להכיר כמה טיפים שיכולים להוזיל את מחירי הטיסות. ניצול הזדמנויות לטיסות ושימוש בטיפים נכונים יכולים להביא לחיסכון גדול. לכן, הכנו עבורכם רשימה של חמישה טיפים יעילים שיכולים לחסוך לכם הרבה כסף על הטיסות הבאות שלכם.

חלקם מתבססים על תזמון נכון, ואחרים על ניצול שגיאות במחירים או תנאים מיוחדים של חברות התעופה. מי לא אוהב למצוא טיסה במחיר משתלם? הנה חמישה טיפים שיכולים לעזור לכם לחסוך כסף על הטיסות הבאות שלכם:
1. טיסה ביום כיפור
נתב"ג נסגר ביום כיפור, ולכן חברות תעופה רבות מוכרות כרטיסים בזול לטיסות בתאריך זה, אף על פי שהן יתבטלו. במקרים כאלה, נוסעים מקבלים החזר כספי מלא או אפשרות להזיז את הטיסות לתאריכים אחרים ללא תוספת תשלום. כך תוכלו לרכוש כרטיס זול במועד לא מבוקש ולקבל טיסה בתאריך נוח יותר בלי לשלם תוספת.
2. בכניסת שבת נחים ולא טסים
נתב"ג נסגר לנחיתות ולהמראות בערך פעם בחודש בימי שישי בערב, על מנת לבצע עבודות תחזוקה שוטפות במסלולי ההמראה. במהלך השעות 18:00-23:00 נתב"ג נסגר לחלוטין, וחברות התעופה נאלצות להזיז או לבטל את הטיסות המתוכננות לאותן שעות. לכן, ניתן לרכוש כרטיסים לטיסות שממריאות או נוחתות בזמן הזה במחירים נמוכים. כשיתבטלו הטיסות, תוכלו לשנות את המועד או היעד ותהנו משינויים גמישים בתאריכים ללא קנס נוסף.
3. הזמנת כרטיס חזור פיקטיבי
שיטה זו מתאימה לחופשה ארוכה בלי מועד חזרה מדויק. היתרון בקניית כרטיס עם טיסת חזור פיקטיבית הוא הצגת כרטיס יציאה מהמדינה ללא התחייבות לתאריך. פעמים רבות, כרטיס הלוך-חזור זול יותר מכיוון אחד, במיוחד ליעדים רחוקים. את תאריך החזרה ניתן לשנות בהתאם לתנאי הכרטיס ועד שנה ממועד היציאה. כך ניתן לחסוך כסף ולשמור על גמישות בנסיעה.
4. מחיר טעות
מצאתם כרטיס במחיר נמוך במיוחד? הזמינו מיד. במקרה של ביטול, חברת התעופה תשיב את כספכם. כך השגתם כרטיס בזול שניתן להמירו לואוצ'ר בחברת תעופה או לחילופין לבקש את כספכם חזרה ולבטל את העסקה. כך או כך מחיר טעות הוא מציאה ששווה לקפוץ עליה.
5. הנחה בכבודה בטלפון
הזמינו כבודה דרך מוקד ההזמנות הטלפוני ולרוב תקבלו הנחות משמעותיות בהשוואה למחירים באתר או באפליקציה.
 


תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    חיים 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה שאחד מה׳טיפים׳ זה לטוס ביום כיפור היום הכי קדוש לעם ישראל. תתביישו תורידו את הטיפ הזה. ובכלל אין פה טיפ באמת שימושי רק קישקושים לא שימושיים.
    סגור
  • 2.
    הישראלים חושבים שכולם סתומים חוץ מהם
    סתם 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ע"ע שביעי באוקטובר.
    סגור
  • 1.
    הישראלי הקומבינטור - אחכ מתפלאים למה שונאים אותנו (ל"ת)
    א. 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור