TOP 5

החג בפתח: 5 הסרטים בנטפליקס שבזכותכם הם בפסגה

נטפליקס היא אחת מבעלי הסטרימינג הגדולות בעולם. שירותי הנטפליקס זמינים היום כמעט בכל בית, כשהמבחר גדול גם הבחירה קשה, אז במה תצפו השבוע? אלו 5 הסרטים שאתם בחרתם לטופ 5
מערכת ice |  2
נטפליקס (צילום shutterstock)
בכל שבוע צופים עשרות אלפים בשירותי בסטרימינג של נטפליקס המספקים ביג דאטה המניב תובנות לגבי מה אוהבים לצפות בישראל. בשבוע שחלף צפיתם בכל מיני סרטים אבל חלקם בלטו במיוחד, חלקם מתח קוסס ציפורניים וחלקם קומדיית אהבה שסוחפת בין פופקורן לפופקורן.
 
בחירות השבוע מציגות סרטים שהושקו לאחרונה או חוזרים עם עניין חזק של הצופים. כל סרט מדורג לפי מספר התחלת הצפייה בו ומשך זמן הצפייה הארוך ביותר. הסרטים הללו נבחרים במגוון טעמים, כמובן, בטעם ישראלי.
5 הסרטים המובילים בנטפליקס השבוע:
5. שכר האימה
- בשבועו השני שלו בטופ 5 של נטפליקס, סרט מתח זה כולל משימה נואשת דרך מדבר קטלני להעביר ניטרוגליצרין כדי למנוע פיצוץ בבאר נפט. זהו מסע שמסמר שיערות הכולל סיכון, אומץ ותיאבון לפופקורן.
4. לא לוקחים קשה - חוזר בשבועו השלישי ברציפות, משמע שבטוח שווה צפיה, הסרט מתרכז בזוג אמיד השוכר ברמנית חסרת מזל שקיבלה את המשימה המאתגרת - לחזר אחר בנם החסר ביטחון. הסרט מספק צחוק, חום בלתי צפוי ומסר מחמם לב על המורכבות של קשרים אנושיים.
3. הרץ במבוך - הגיע לנטפליקס וישר נכנס לטופ 5 של השבוע. סרט פוסט-אפוקליפטי זה כובש את הקהל עם תעלומתו והמתח שבו כאשר קבוצת נערים צריכה לנווט במבוך עצום כדי לברוח מקהילתם המבודדת ולברוח לעולם שבחוץ.
2. יוצר הדמעות - גם הוא בשבועו הראשון שלו ברשימה, סרט זה חוקר את הרגשות העזים והמפתיעים בין שני יתומים שאומצו על ידי אותה משפחה.
1. סיסו - חדש ברשימה, דרמה עוצמתית המתרחשת בסוף מלחמת העולם השנייה עוקבת אחרי כורה זהב בודד שהופך לצבא אכזרי ועקוב מדם של איש אחד הנלחם בחוליית מוות נאצית שנסוגה מפינלנד.
מערך הסרטים בנטפליקס השבוע מציע מגוון עשיר של חוויות קולנועיות, כל סרט מספק בריחה ייחודית לעולמות שונים וחוויות, שבתקופה האחרונה משקפת את המצב שלנו במדינה. בחרו אחד מהסרטים המבטיח שהצרכים שלכם לצפייה בסרטים יתמלאו לשביעות רצון. נחכה לשבוע הבא, לאחר חופשת הפסח יטפסו גם סרטי הילדים לטופ 5.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפקת סרט של נטפליקס.גומרת את תעשיית הסרטים
    רון 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיכותית.סרטי הוליווד נעלמים משם וחבל
    סגור
  • סיסו
    פיק 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרט מטומטם,
    סגור