עסקי ספורט

האקס של קרדשיאן הושעה מה-NBA: למה ננקט הצעד החריג?

סנטר קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון לא ישחק ב-25 המופעים הקרובים, בגין הפרה של תוכנית הליגה נגד סמים. ההשעיה תחל כבר במשחק הקרוב, כאשר האבחנה היא שהוא השתמש בסמים איבוטמורן וליגנדרול, שאותרו בדמו בכמות ניכרת
מערכת ice | 
טריסטן תומפסון (צילום יוטיוב/ E! News)
טריסטן טרבור ג'יימס תומפסון הוא כדורסלן קנדי-אמריקני, המשחק בעמדות הפאוור פורוורד והסנטר, בקבוצת קליבלנד קאבלירס מליגת ה-NBA. סנטר קליבלנד, שגם זכה בטבעת אליפות עם המועדון ב-2016, הושעה אמש (שלישי) ל-25 משחקים ללא תשלום בגין הפרה של תוכנית ה-NBA/NBPA נגד סמים, כך הודיעה הליגה.
במהלך הקריירה שלו, תומפסון העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-1.0 אסיסטים במשך 26.1 דקות ב-766 משחקים בליגה הטובה בעולם. ההשעייה של תומפסון תחל עם המשחק הקרוב בין קליבלנד קאבלירס למילווקי באקס. האבחנה היא שהוא השתמש בסמים איבוטמורן וליגנדרול.
תומפסון בן ה-32, זכור בעיקר בשל שנותיו הגדולות לצד לברון ג'יימס בקאבס, נמצא חיובי, על-פי הודעת הליגה, לשני סוגים של סמים אשר אסורים לשימוש על-ידי שחקנים לפי התקנון.  בעונת 2019/20 דיאנדרה אייטון, בזמנו שחקנה של פיניקס וכיום של פורטלנד, הושעה לפרק זמן זהה על שימוש בחומרים אסורים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה