עסקי ספורט

לברון ג'יימס: "חורבן בישראל, הרצח והאלימות של חמאס הוא טרור"

לברון ג'יימס, של מרבה לדבר על ענייני חוץ, תומך בישראל: "החורבן בישראל הוא טרגי ולא מקובל על הדעת. הרצח והאלימות של חמאס נגד חפים מפשע הוא טרור. שולחים את תנחומינו העמוקים ביותר לישראל ולקהילה היהודית"
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום ויקיפדיה-Erik Drost)
הבוקר (חמישי) נפתח יומה השישי של מלחמת "חרבות ברזל". המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישובי הדרום גבתה עד כה את חייהם של יותר כ-1,300 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה.
ככל שעוברים הימים ישנם עוד ועוד מפורסמים ומשפיענים בכל רחבי העולם שמביעים תמיכה בישראל. מי שמצטרף לתמיכה בישראל הוא כוכב ה-NBA האדיר, לברון ג'יימס, שלא מרבה לדבר בפומבי על בעיות עולמיות אלה פנימיות בלבד.
כוכב לוס אנג'לס לייקרס העלה פוסט תומך בישראל בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו בו הוא כתב: "החורבן בישראל הוא טרגי ולא מקובל על הדעת. הרצח והאלימות של חמאס נגד חפים מפשע הוא טרור. אנחנו במשפחת חברת ספרינג-היל שולחים את תנחומינו העמוקים ביותר לישראל ולקהילה היהודית".
עוד הוסיף ואמר לברון ג'יימס כי "אנחנו מתפללים לשלום באזור ואנחנו נמשיך להדגיש את המחויבות שלנו להילחם בשנאה בכל צורתה אשר היא. כולנו חייבים לעבוד כדי לוודא שהטרגדיה הזו לא תפיץ עוד יותר שנאה, גזענות ואנטישמיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה