עסקי ספורט

עצוב: מאמן העבר דרור קשטן הלך לעולמו בגיל 79

אבל בעולם הכדורגל הישראלי: מאמן נבחרת ישראל בעבר והמאמן המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, הלך לעולמו בגיל 79
מערכת ice |  1
דרור קשטן (צילום יוטיוב/ Hapoel Tel Aviv FC)
אבל בעולם הכדורגל הישראלי: מאמן נבחרת ישראל בעבר והמאמן המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, שאימן בעברו גם בהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, הלך היום (שני) לעולמו בגיל 79.
קשטן זכה בשש אליפויות, שישה גביעי המדינה, שלושה גביעי טוטו ועוד שלוש זכיות באלוף האלופים במהלך שנותיו על הקווים. דרור ז"ל הוא אביו של תומר קשטן, שהלך בעקבות אביו וגם הוא מאמן כדורגל שמככב על הקווים של קבוצות הליגה הלאומית בשנים האחרונות.
דרור קשטן נולד וגדל בפתח תקווה, הוא צמח במועדון הפועל פתח תקווה, והחל דרכו כשחקן. הוא הכדורגלן היחיד עד כה שזומן לנבחרת ישראל בטרם עלה לקבוצה הבוגרת במועדונו, הפועל פתח תקווה, בעונת 1962/1963 בעודו בן 18. לזכותו שלוש הופעות בינלאומיות.
בשנת 1965, שיחק קשטן עם נבחרת הנח"ל של צה"ל שהפתיעה וזכתה באליפות צה"ל.קשטן שיחק בפתח תקווה תשע שנים, והופיע במדיה 95 פעמים. בעונת 1971/1972 עבר להפועל כפר סבא, בה רשם 45 הופעות, עד לפרישתו ממשחק פעיל בעונת 1974/1975, בעונה זו היה שותף לזכיית הקבוצה בגביע המדינה.
קשטן החל את דרכו כמאמן בהפועל כפר סבא, וכבר בין השנים על הקווים של קריית אונו, הפועל לוד, נבחרת ישראל הצעירה וכמובן הבוגרת, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל ר"ג, מכבי פ"ת, הפועל חיפה, הפועל פ"ת, בני יהודה וכמובן הפועל ת"א, בה רשם את שנותיו היפות ביותר. יהי זכרו ברוך.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, מסר: "דרור קשטן, מגדולי מאמני הכדורגל שלנו, חבר יקר ואדם נדיר באיכויותיו, איננו עוד. קשטן,  שחקן מחונן שהפך למאמן עם הישגים אדירים, טיפח וגידל דורות של שחקנים ומאמנים ותרומתו לכדורגל הישראלי נפרשת על פני עשרות שנים ותלווה אותנו עוד שנים ארוכות. הייתה לנו הזכות ליהנות מהידע שלו, מחכמתו ומיושרתו גם כחבר הוועדה המקצועית בהתאחדות לכדורגל ותמיד בלטה אהבתו העצומה למדינת ישראל ולכדורגל שלנו. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איציק בלק אנד וייט סביון
    איציק 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שהוא נפטר מסרטן ראיתי אותו לפני חצי שנה עם הקמע " עין הרע " נראה מוזלמן ממש רזה חולני אני מקווה שהוא בגן עדן מאמן את הפועל גן עדן תל אביב , מאמן כישלון בנבחרת ישראל היה ממש גרוע הרס את הנבחרת בתקופה שלו
    סגור