עסקי ספורט

כוכב נבחרת ישראל בדרך לצרפת? הסכום המטורף בו יימכר נחשף

בסרביה מדווחים כי השוער הישראלי שהרשים במהלך הקמפיין הכושל של קבוצתו הכוכב האדום בליגת האלופות עשוי להימכר ולעבור לליגה הצרפתית תמורת סכום של 7 מיליון יורו, חצי שנה בלבד לאחר שנרכש מהפועל ב"ש תמורת סכום של 1.2 מיליון יורו
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
האם יהיה בקרוב לכדורגל הישראלי ליגיונר חדש באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה? לפי דיווחים בתקשורת הסרבית השוער עומרי גלזר שנרכש בקיץ האחרון מהפועל ב"ש תמורת סכום של 1.2 מיליון יורו והרשים בקמפיין הכושל של אלופת סרביה בליגת האלופות עשוי לעבור בחודש ינואר לליגה הצרפתית.
לפי הדיווחים מי שעשויה לרכוש אותו היא ריימס לה גם יש זיכרונות טובים משוערים שנרכשו מהליגה הישראלית, לאחר שפרדראג ראייקוביץ' עבר אליה ממכבי ת"א. בסרביה נטען כי קבוצות באירופה התרשמו מגלזר במהלך הקמפיין של הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות, זאת למרות חוסר ההצלחה של הקבוצה שמחזור אחד לפני הסיום עומדת על נקודה אחת בלבד, וללא סיכוי לסיים במקום השלישי שיוביל לשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית.

ריימס נחשבת לקבוצת מרכז טבלה בדרך כלל בצרפת וכיום ממוקמת במקום החמישי בטבלה, ארבע נקודות פחות מליל הרביעית, כאשר נראה כי המטרה של הקבוצה היא לסיים את העונה בצרפת באחד מששת המקומות הראשונים בטבלה המובילים בעונה הבאה להשתתפות במפעל אירופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה