עסקי ספורט

שמחות קטנות: ילדי הדרום מבלים במשחק כדורסל באילת

?קבוצת הכדורסל הפועל "יוסי אברהמי" אילת אירחה את ילדי עוטף עזה והדרום לאימון מיוחד. באימון שהתקיים באולם ים סוף השתתפו שחקני העבר שמעון אמסלם ומאיר טפירו, כמו גם שחקני קבוצת הכדורסל הבוגרת המשחקת בליגת העל
מערכת ice | 
הפועל יוסי אברהמי אילת מארחים את ילדי עוטף עזה (צילום שמעון עזריה)
קבוצת יוסי אברהמי ממשיכה בפעילות חברתית על רקע מלחמת חרבות ברזל: קבוצת הכדורסל הפועל אילת אירחה את ילדי עוטף עזה והדרום לאימון כדורסל מיוחד באולם ים סוף. באימון השתתפו שחקני העבר שמעון אמסלם ומאיר טפירו, כמו גם שחקני קבוצת הפועל "יוסי אברהמי" אילת הבוגרת המשחקת בליגת העל.
"זו זכות עבורנו לארח את ילדי עוטף עזה והדרום", אומר יוסי אברהמי, יו"ר ובעלי קבוצת יוסי אברהמי, "להעניק להם מעט שמחה ועידוד לאחר האירועים הקשים שעברו. קבוצת יוסי אברהמי תמשיך לתרום ולתת ככל האפשר, זה המעט שנוכל לעשות בימים טרופים אלה". הקבוצה היא נותנת החסות הראשית של קבוצת הפועל אילת מזה חמש שנים ברצף.

תחת חסותה של החברה, קבוצת הכדורסל הגיעה להישגים רבים, ביניהם – השגת המקום השני בעונת 2020-2021 במשחקי הפיינל פור, השתתפות לראשונה במסגרת במשחקי היורופקאפ ובליגה הבלקנית והשתתפות במשחקי גמר גביע ווינר. לצד אירוח הילדים, קבוצת יוסי אברהמי גם פתחה את שערי מלון אקויה (AKOYA) באילת בפני משפחות מעוטף עזה שביתן נפגע מהלחימה או שנאלצו לעזוב.

הפועל יוסי אברהמי אילת מארחים את ילדי עוטף עזה (צילום: שמעון עזריה)
כמו כן, החברה התגייסה למען כוחות צה"ל הלוחמים בשטח ורכשה עבורם אפודים קרמיים לצורכי לחימה והגנה.חברת יוסי אברהמי היא מחברות הנדל"ן המובילות והמבוססות במשק הישראלי מזה 40 שנה. לאורך השנים ביצעה החברה עבודות הנדסה אזרחיות לגופים כמו מוסדות ממשלתיים ורשויות עירוניות וכן ייזום וביצוע של פרויקטים למגורים, מלונאות ומסחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה