עסקי ספורט

מאמן ברייטון שיתף פוסט התומך במדינה פלסטינית? "מכחיש זאת"

מאמן ברייטון מהפריימרליג שיתף פוסט התומך במדינה פלסטינית ובשחרור פלסטין, המועדון הכחיש וטען כי מדובר בפייק ולא בחשבונו האמיתי של המאמן האיטלקי. ראש ממשלת בריטניה סונאק הבהיר כי מי שיתמוך בחמאס לא יהיה חלק מהמדינה
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)

אירוע הטרור המזעזע שאירע בשבת לפנות בוקר בישובי עוטף עזה, במהלכה נרצחו קרוב ל-1,000 ישראלים ו-2,700 נוספים נפצעו, בנוסף לכך יותר מ-100 שבויים בעזה מעורר עניין ברחבי העולם אך גם בספורט לא התעלמו מכך. לצד הרבה זעזועים וגינויים בעולם, יש גם כאלה שהעזו לקחת את הצד של חמאס. 

בבריטניה פורסם כי חשבון האינסטגרם של מאמן ברייטון מהפריימרליג שיתף פוסט המביע תמיכה בחמאס ובמדינה הפלסטינית. לאחר הפרסום הכחישה ברייטון כי זה חשבונו של המאמן האיטלקי וטענו כי מדובר בחשבון מזויף: "רוברטו והמועדון מודעים לחשבון האינסטגרם המזויף והלא מאומת, הוא לא מנוהל על ידי דה זרבי ואין לו קשר אליו" טען המועדון.
 

בממשלת בריטניה ישנה תמיכה מלאה בישראל, ראש הממשלה ריצ'י סונאק הצהיר: "כי מי שתומך בחמאס אינו חלק מעמנו" וכי "אנחנו תומכים תמיכה מלאה בזכותה של ישראל להגנה עצמית". בפריימרליג עצמה לא יכולים להביע דעה ולהתערב בסכסוך הישראלי-פלסטיני למרות העניין ההומניטרי, מכיוון שחלק גדול של הקבוצות תחת בעלות ערבית, בעיקר סעודית קטארית.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות
    עוזי 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקבוצה בבעלות יהודית(טוני בלום יהודי ציוני) .רק מאמן שרוצה לסיים את העסקתו במיידי, יעז לתמוך בפלסטינים.
    סגור