עסקי ספורט

מכה לנבחרת ישראל: הכוכב הגדול ייעדר מהמשחקים הקריטיים לקראת היורו

מנור סולומון המשחק בטוטנהאם האנגלית נפצע באימון וסובל מקרע במיניסקוס. הוא יזדקק לניתוח וייעדר מארבעת המשחקים הגורליים של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
צרות צרורות למאמן נבחרת ישראל אלון חזן בשאיפות העלייה לאליפות אירופה 2024: קשר הנבחרת והכוכב הכי גדול שלה, מנור סולומון, נפצע אתמול בברכו הימנית, וייעדר כארבעה חודשים לפי ההערכות.
סולומון (23) המשחק בקבוצת הצמרת האנגלית טוטנהאם נפצע באימון הקבוצה ובבדיקה שנערכה היום התברר כי הוא סובל מקרע במיניסקוס, ויזדקק לניתוח עם החלמה ממושכת. העיתוי גרוע במיוחד לנבחרת, מאחר ובשבוע וחצי הקרובים צפויים לה שני משחקים גורליים במוקדמות היורו, מול המוליכה שווייץ (12.10) בבית ומול קוסובו (15.10) בחוץ.

ב-18 בנובמבר תארח ישראל את רומניה וב-21 בנובמבר תתארח באנדורה, כך שסולומון יחמיץ בעצם ארבעה משחקים חשובים שיקבעו האם ישראל תשיג את אחד משני המקומות הראשונים בבית.
סולומון הוא לא הפצוע היחידי שייחסר לנבחרת בצד ההתקפי, לאחר שגם ליאל עבדה המשחק בסקוטלנד פצוע, וכך גם דולב חזיזה ממכבי חיפה. ברשת כבר נשמעו היום קריאות להחזיר במהירות לסגל את שחקן ההתקפה ערן זהבי, שכזכור לא זומן לסגל לאחר שדרש לישון בחדר לבד לפני משחקי הנבחרת, ולא עם שחקן נוסף כמקובל.
 
זו לא הפעם הראשונה שמנור סולומון נפצע ונעדר תקופה ממושכת: בפתיחת העונה שעברה כאשר שיחק בפולהאם, נפצע במשחק וחזר למגרשים רק כעבור חמישה חודשים של שיקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה