מדדים ומחקרים

מנור סולומון כובש את אירופה: ההישג המטורף של הישראלי באנגליה

מנור סולומון, הכוכב הגדול ביותר שיש לכדורגל הישראלי להציע, ממשיך לכבוש פסגות בליגה האנגלית יחד עם קבוצתו טוטנהאם, כאשר ממוקם בראש טבלת הדריבליסטים בפרמייר ליג
מערכת ice |  1
מנור סולומון נבחרת ישראל (צילום שירה יקואל)
מנור סולומון הוא ללא כל צל של ספק אחד הכישרונות הגדולים ביותר שצמחו אי פעם, ויש שיגידו שאם ימשיך בקצב ההתקדמות שלו, הכוכב הישראלי בן ה-23 גם יהפוך לגדול מכולם. סולומון חתם בתחילת העונה כנגד כל הסיכויים בקבוצת הצמרת האנגלית טוטנהאם, זאת לאחר עונת בכורה מוצלחת בפרמייר ליג במסגרתה כבש 5 שערים בכל המסגרות בפולהאם למרות שמיעט לשחק, מה שסידר לו את חוזה החלומות אצל התרנגולים.
טוטנהאם פתחה את העונה בצורה פנטסטית, כשהיא מדורגת במקום השני בטבלת הליגה האנגלית, נקודה אחת בלבד מתחת למנצ'סטר סיטי האלופה, כשלסולומון יש חלק לא קטן בהצלחת הקבוצה, אחרי שרשם כבר שני בישולים העונה בפרמייר ליג.
כעת, נראה שסולומון כובש עוד פסגות, כאשר  באתר 'indkast' הדני בדקו ומצאו שמנור סולומון נמצא בפסגת הליגה האנגלית בדריבלים, כאשר הוא רושם למעשה  שני דריבלים בממוצע למשחק וחמישה דריבלים ביחס ל-90 דקות, מה שמעניק לו נכון לעכשיו את המקום הראשון ברשימה, שכוללת שחקנים אדירים כמו גבריאל ז'סוס (מקום שני),  ז'רמי דוקו (מקום שלישי) ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במעקב
    עמר משה 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל למנור הצלחה ובריאות, עושה לי טוב לראות אותך מנער שחקנים
    סגור