עסקי ספורט

מטוס פרטי ובונוסים על קידום ברשתות: החוזה של ניימאר נחשף

ניימאר יחתום בקרוב על חוזה לשנתיים באל הילאל הסעודית תמורת 320  מיליון אירו לשתי עונות, ללא בונוסים שעשויים להגיע עד ל-140 מיליון אירו. מטוס פרטי, בונוסים על ניצחונות וקידום של פוסטים ברשתות החברתיות. כל הפרטים על חוזה המיליונים
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
הנהירה של שחקני הכדורגל הגדולים בעולם לערב הסעודית לא עוצרת, כאשר מי שמצטרף לרונאלדו, בנזמה מאנה ושאר הכוכבים שעברו לאחרונה למדינה הוא ניימאר, שיחתום בקרוב על חוזה באלופה אל הילאל במסגרתו ירוויח 320 מיליון אירו לשתי עונות לפני בונוסים, כאשר פאריס סן ז'רמן, קבוצתו של ניימאר, תקבל עבור המעבר הגדול כ-80 מיליון אירו.
ניימאר אמור להיות מוצג בקרוב אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות, כאשר אתמול (שני) ב"פוט מרקטו" הצרפתי פרסמו את הבונוסים אותם צפוי להרוויח הכוכב הברזילאי, שעשויים להגיע עד ל-140 מיליון אירו.
ניימאר יקבל מטוס פרטי איתו יטוס לכל המשחקים של הקבוצה, אחוזה גדולה עם צוות של עוזרים אישיים, בונוס של 80 אלף אירו על כל ניצחון של הקבוצה והפרט אולי הכי מסקרן - 500 אלף אירו עבור כל פוסט או סטורי שיקדם את הקבוצה.
כזכור, אל הילאל ניסתה בכל הכוח לצרף את ליאו מסי שסירב לחוזה גבוה בהרבה מניימאר וחתם בסופו של דבר באינטר מיאמי מארצות הברית, לכן הקבוצה הייתה נחושה לצרף שם גדול, וניימאר הוא ללא ספק אחד כזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה