עסקי ספורט

ניימאר בדרך למעבר ענק: "סיכם תמורת 160 מיליון יורו לעונה"

הברזילאי שהחליט לעזוב את פ.ס.ז סיכם בהאל הילאל הסעודית לפי דיווחים באירופה וצפוי להרוויח 160 מיליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים, בקבוצה משחקים גם קאלידו קוליבאלי, רובן נבס ומילנקוביץ' סאביץ'
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)

מעבר גדול נוסף בדרך: לפי דיווחים באירופה, הכוכב הברזילאי ניימאר שהחליט לעזוב את פ.ס.ז צפוי להצטרף בקרוב לקבוצה הסעודית אל הילאל ולהמשיך את נהירת הכדורגלנים לממלכה. לפי הדיווחים הכוכב שרצה לשוב לברצלונה שינה את דעתי והחליט להצטרף לכוכבים נוספים כמו קוליבאלי, מילנקוביץ' סאביץ' ורובן נבס בקבוצה הסעודית.

במידה ויחתום צפוי ניימאר להרוויח 160 מיליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים, מה שיהפוך אותו לכדורגלן השלישי המרוויח ביותר בעולם לאחר כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, שניהם משחקים באותה הליגה. בעקבות ההפסד לקבוצתו של רונאלדו מנסה אל הילאל לצרף כוכב נוסף של פ.ס.ז הקשר האיטלקי מרקו וראטי.

הברזילאי בן ה-31 שנפצע במהלך העונה האחרונה והחמיץ את סיומה יעזוב את פ.ס.ז לאחר שלא הצליח להביא לקבוצה את התואר הנכסף במהלך ששת שנותיו במועדון. כזכור הברזילאי נרכש מברצלונה בקיץ 2017 מה שהפך לעסקה היקרה ביותר בתולדות הכדורגל העולמי 222 מיליון יורו. לאחר שנכשל העונה בלהביא את גביע העולם לברזיל, היה ניימאר יותר במדורי הרכילות מאשר על כר הדשא, כעת הוא בדרך ליעד הבא שלו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה