עסקי ספורט

תואר ראשון לרונאלדו מחוץ לאירופה, אבל את המשחק הוא סיים בבכי

כריסטיאנו רונאלדו זכה אמש בתואר גביע האלופות הערבי עם קבוצתו הסעודית אל נאסר, בתום משחק דרמטי שלקראת סיומו נפצע בברכו ונאלץ לצאת ממרר בבכי
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
בגיל 38, כריסטיאנו רונאלדו עושה את זה בפעם הראשונה מחוץ ליבשת אירופה וזוכה בתואר ראשון עם קבוצתו הסעודית אל נאסר. עם צמד שערים שאחד מהם בהארכה, זכתה אל נאסר בגביע האלופות הערבי לאחר ניצחון 2:1 על היריבה המושבעת גם היא מסעודיה, אל הילאל.
זה היה התואר ה-34 של כוכב נבחרת פורטוגל בקריירה, שהשווה את התוצאה בדקה ה-74 וכבש את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-98 וצרח מאושר כשהשער אושר.

מה שהעיב על הניצחון המתוק היתה פציעה של רונאלדו בברכו בדקה ה-115 שנראתה כואבת מאוד, מה שגרם לו לצאת מהמגרש ברכב האלונקה כשהוא ממרר בבכי.
 
עוד אכזבה לרונאלדו היתה שהוא לא נבחר לשחקן המצטיין של המשחק, ומי שזכה הוא דווקא סרגיי מילינקוביץ’ סאביץ’, שחקן היריבה. בכל זאת הוא סיים כמלך שערי הטורניר עם 6 שערים.
 
זה היה התואר השני שגרף רונאלדו בשבוע האחרון, כאשר הראשון לא היה בשדה הספורטיבי אלא בעולם הרשתות החברתיות: הוא הפך לאדם הראשון שהגיע ל-600 מיליון עוקבים באינסטגרם. השיא ההיסטורי מגיע חודשים לאחר שהגיע לאבן הדרך של 500 מיליון עוקבים, בנובמבר 2022. כוכב הכדורגל מפרסם באופן פעיל באינסטגרם וצבר יותר מ-150 מיליון עוקבים מאז מאי האחרון, לפי Social Blade, עלייה של 34%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה